Absolventská hra

Předmět není vypsán Nerozvrhuje se

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
312AH ZK 19 12 hodiny CVIČENÍ za celý semestr (45 minut), 466 až 561 hodin domácí příprava česky letní

Garant předmětu

Jméno vyučujícího (jména vyučujících)

Výsledky učení dané vzdělávací složky

Hra by měla být komplexním interaktivním audiovizuálním dílem s propracovanými herními mechanikami, herním světem, grafikou i zvukem. Hra vzniká primárně pod vedením vedoucího Dílny 3, 4 a v rámci předmětu Vývoj počítačových her a je během procesu svého vzniku konzultována i s dalšími pedagogy oboru. Téma i žánr hry si volí student dle svého vlastního výběru, je také na něm, v jakém herním enginu bude hra vytvořena (např. Ink, Unity, Game Maker atd.) Pro získání kreditu není student povinen přispívat do absolventských her ostatních studentů.

Forma studia

Cvičení

Předpoklady a další požadavky

-

Obsah kurzu

Absolventská hra je závěrečné dílo, jímž student završuje magisterské studium. Jedná se o hratelný prototyp počítačové hry, která vzniká po dobu dvou semestrů v rámci tvůrčího týmu studentů, který koncepčně a organizačně řídí student herního designu. Ostatní členové týmu mohou být studenty specializovaných oborů z FAMU (např. scenárista nebo animátor) či jiných vysokých škol (např. programátor z MFF UK nebo ČVUT, grafik z UMPRUM atd.), popřípadě další studenti herního designu.

Doporučená nebo povinná literatura

není určena

Hodnoticí metody a kritéria

Obhajoba projektu před komisí pedagogů, studenty a veřejností v rámci klauzurní zkoušky.

Poznámka

-

Další informace

Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje

Předmět je součástí následujících studijních plánů