Dílna 2
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
312DN2 | zkouška | 4 | 4 hodiny SEMINÁŘŮ týdně (45 minut), 58 až 78 hodin domácí příprava | česky | letní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Katedra
Předmět zajišťuje Katedra herního designu
Obsah
1.Úvod, schválení konceptů pro klauzurní práci
2.Úvod do playtestování, zadání prvního prototypu
3.Praktické playtestování, konzultace klauzurní práce a prototypů
4.Praktické playtestování, konzultace klauzurní práce a prototypů
5.Vyhodnocení prvního prototypu, reflexe, zadání druhého prototypu
6.Praktické playtestování, konzultace klauzurní práce a prototypů
7.Praktické playtestování, konzultace klauzurní práce a prototypů
8.Vyhodnocení druhého prototypu, reflexe, zadání třetího prototypu
9.Praktické playtestování, konzultace klauzurní práce a prototypů
10.Praktické playtestování, konzultace klauzurní práce a prototypů
11.Vyhodnocení třetího prototypu, reflexe
12.Praktické playtestování, konzultace klauzurní práce
Výsledky učení
Cílem předmětu je naučit studenty iterativně rozvíjet herní design na základě zpětné vazby. Předmět navazuje na Dílnu 1. Studenti se budou soustředit na tvorbu malých hratelných prototypů, získávání zpětné vazby od testerů (playtesty) a kritické reflexe. Zároveň nabyté znalosti zúročí při práci na klauzurním díle, na kterém budou v průběhu semestru pracovat a které budou průběžně konzultovat. Studenti by měli v průběhu semestru vytvořit 3 hratelné prototypy (cca 3 týdny na každý), zbylý čas bude věnován klauzurní práci. Každý prototyp bude věnován určitému tématu, přičemž studenti budou mít svobodnou volbu co se týče technologie, důležité bude dosáhnout vytyčeného designérského cíle.
Předpoklady a další požadavky
Absolvování předmětu 312DN1 - Dílna 1
Literatura
Doporučená literatura:
●BRATHWAITE, Brenda a Ian SCHREIBER. Challenges for game designers. Boston, MA: Course Technology/Cengage Learning, 2009. ISBN 978-1-58450-580-8.
●FULLERTON, Tracy. Game design workshop: a playcentric approach to creating innovative games. Fourth edition. Boca Raton: Taylor & Francis, CRC Press, 2019. ISBN 978-1-138-09877-0.
●SCHELL, Jesse. The art of game design: a book of lenses. Second edition. Boca Raton: CRC Press, 2015. ISBN 978-1-4665-9864-5.
Hodnoticí metody a kritéria
Docházka (alespoň 80%), aktivní účast. Kreativita a kritická reflexe při domácí práci.
Poznámka
-
Další informace
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Herní design - magistr (Povinné předměty)