Dílna 2

Předmět není vypsán Nerozvrhuje se

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
312DN2 ZK 4 4 hodiny SEMINÁŘŮ týdně (45 minut), 58 až 78 hodin domácí příprava česky letní

Garant předmětu

Jméno vyučujícího (jména vyučujících)

Výsledky učení dané vzdělávací složky

Cílem předmětu je naučit studenty iterativně rozvíjet herní design na základě zpětné vazby. Předmět navazuje na Dílnu 1. Studenti se budou soustředit na tvorbu malých hratelných prototypů, získávání zpětné vazby od testerů (playtesty) a kritické reflexe. Zároveň nabyté znalosti zúročí při práci na klauzurním díle, na kterém budou v průběhu semestru pracovat a které budou průběžně konzultovat. Studenti by měli v průběhu semestru vytvořit 3 hratelné prototypy (cca 3 týdny na každý), zbylý čas bude věnován klauzurní práci. Každý prototyp bude věnován určitému tématu, přičemž studenti budou mít svobodnou volbu co se týče technologie, důležité bude dosáhnout vytyčeného designérského cíle.

Forma studia

Semináře

Předpoklady a další požadavky

Absolvování předmětu 312DN1 - Dílna 1

Obsah kurzu

1.Úvod, schválení konceptů pro klauzurní práci

2.Úvod do playtestování, zadání prvního prototypu

3.Praktické playtestování, konzultace klauzurní práce a prototypů

4.Praktické playtestování, konzultace klauzurní práce a prototypů

5.Vyhodnocení prvního prototypu, reflexe, zadání druhého prototypu

6.Praktické playtestování, konzultace klauzurní práce a prototypů

7.Praktické playtestování, konzultace klauzurní práce a prototypů

8.Vyhodnocení druhého prototypu, reflexe, zadání třetího prototypu

9.Praktické playtestování, konzultace klauzurní práce a prototypů

10.Praktické playtestování, konzultace klauzurní práce a prototypů

11.Vyhodnocení třetího prototypu, reflexe

12.Praktické playtestování, konzultace klauzurní práce

Doporučená nebo povinná literatura

Doporučená literatura:

●BRATHWAITE, Brenda a Ian SCHREIBER. Challenges for game designers. Boston, MA: Course Technology/Cengage Learning, 2009. ISBN 978-1-58450-580-8.

●FULLERTON, Tracy. Game design workshop: a playcentric approach to creating innovative games. Fourth edition. Boca Raton: Taylor & Francis, CRC Press, 2019. ISBN 978-1-138-09877-0.

●SCHELL, Jesse. The art of game design: a book of lenses. Second edition. Boca Raton: CRC Press, 2015. ISBN 978-1-4665-9864-5.

Hodnoticí metody a kritéria

Docházka (alespoň 80%), aktivní účast. Kreativita a kritická reflexe při domácí práci.

Poznámka

-

Další informace

Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje

Předmět je součástí následujících studijních plánů