Dílna 3

Předmět není vypsán Nerozvrhuje se

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
312DN3 zkouška 4 4 hodiny SEMINÁŘŮ týdně (45 minut), 64 až 84 hodin domácí příprava česky zimní

Garant předmětu

Jméno vyučujícího (jména vyučujících)

Obsah

1.Prezentace herních konceptů, zadání devlogu

2.Sdílení souborů / version control

3.Plánování, scoping

4.Playtest

5.Organizace úkolů a řízení týmu

6.Playtest

7.Efektivní příprava podkladů

8.Playtest

9.Volitelné téma

10.Playtest

11.Volitelné téma

12.Volitelné téma

Výsledky učení

Cílem je získání praktických dovedností pro vývoj herního projektu o delším časovém rozsahu, především efektivní spolupráce v rámci týmu, řízení a koordinace týmu, příprava podkladů a iterativní vývoj. Semináře slouží pro konzultaci souvisejících témat a jejich praktické uplatnění v projektu. Zároveň zde budou mít studenti možnost průběžně prezentovat svůj projekt (zejména např. absolventskou hru) a získávat na něj zpětnou vazbu od vyučujícího i ostatních studentů.

Předpoklady a další požadavky

Absolvování předmětu 312DN2 - Dílna 2

Literatura

Doporučená literatura:

●JIRKOVSKÝ, Jan. Game industry: vývoj počítačových her a kapitoly z herního průmyslu. Praha: D.A.M.O., 2011. ISBN 978-80-904387-1-2.

●KOSTER, Raph. A theory of fun for game design. 2nd ed. Sebastopol, CA: O’Reilly, 2013. ISBN 978-1-4493-6321-5.

●SCHELL, Jesse. The art of game design: a book of lenses. Second edition. Boca Raton: CRC Press, 2015. ISBN 978-1-4665-9864-5.

Hodnoticí metody a kritéria

Docházka na semináře (alespoň 60%) - 30%

Aktivní komunikace na seminářích - 30%

Průběžná dokumentace vývoje projektu ve formě krátkých záznamů - alespoň 15 záznamů - 40%

Poznámka

-

Další informace

Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje

Předmět je součástí následujících studijních plánů