Dílna 4
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
| Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
|---|---|---|---|---|---|
| 312DN4 | zkouška | 4 | 4 hodiny SEMINÁŘŮ týdně (45 minut), 58 až 78 hodin domácí příprava | česky | letní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Katedra
Předmět zajišťuje Katedra herního designu
Obsah
- Úvodní hodina
- Možnosti grantové podpory, Creative Europe apod.
- Deployment, specifika herních platforem
- Výměnná hodina
- Accessibility (přístupnost různým skupinám hráčů)
- Playtest
- Konzultace
- Playtest
- Konzultace
- Příprava na veřejný playtest
- Playtest
- Osobní konzultace
Výsledky učení
Cílem navazujícího předmětu je prohlubovat praktické dovednosti související s tvorbou herních prototypů. Stěžejní součástí je průběžné testování herních prototypů vybranými odborníky a odbornicemi. Semináře zároveň slouží k řešení konkrétních problémů při vývoji a zaměřují se na další aspekty herního designu, jako je publikace, přístupnost nebo technická distribuce her.
Předpoklady a další požadavky
Absolvování 312DN3 - Dílna 3
Literatura
Doporučená literatura:
FULLERTON, Tracy. Workshop herního designu. Praha: NAMU, 2021. ISBN 978-80-7331-568-9.
KOSTER, Raph. A theory of fun for game design. 2nd ed. Sebastopol, CA: O’Reilly, 2013. ISBN 978-1-4493-6321-5.
SCHELL, Jesse. The art of game design: a book of lenses. Second edition. Boca Raton: CRC Press, 2015. ISBN 978-1-4665-9864-5.
Hodnoticí metody a kritéria
Docházka na semináře - 20%
Aktivní komunikace na seminářích - 30%
Domácí práce - 30%
Prototyp absolventské hry - 20%
Poznámka
-
Další informace
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Herní design - magistr (Povinné předměty)
- Herní design - magistr_2025 (Povinné předměty)