Study plan Obor Pantomima (Bc) – 2nd year
| Study of qualification: Pantomime | Department of Pantomime |
| Study programme: Art of Dance | Study type: Undergraduate |
| Course Name | WINTER SEMESTER | SUMMER SEMESTER | ||||||||
| tutor | code | completion | ECTS | range | code | completion | ECTS | range | ||
| Compulsory subjects of the main qualification | ||||||||||
| Clownerie
Štefan CAPKO
|
109CLO1 | Z | 10 | 6/T | 109CLO2 | ZK | 10 | 6/T | ||
| Minimální počet kreditů za semestr | 10 | 10 | ||||||||
| Compulsory subjects, others | ||||||||||
| Acrobatics
Petr PACHL, Jiří REIDINGER
|
703AKH3 | Z | 2 | 2/T | 703AKH4 | ZK | 2 | 2/T | ||
| Improvisation
Štefan CAPKO, Boris HYBNER, Martin SOCHOR
|
109IMP3 | Z | 2 | 2/T | 109IMP4 | Z | 2 | 2/T | ||
| Stage Articulation⌘ Jan NOVOTNÝ
|
109JR3 | Z | 2 | 2/T | 109JR4 | ZK | 2 | 2/T | ||
| Chapters from the History of
Ladislava PETIŠKOVÁ
|
109KDN1 | Z | 2 | 2/T | 109KDN2 | ZK | 2 | 2/T | ||
| Tap, Special Techniques
Petr ZÁMOSTNÝ
|
109SST3 | Z | 2 | 2/T | 109SST4 | ZK | 2 | 2/T | ||
| Movement Techniques
Monika REBCOVÁ, Martin SOCHOR
|
109TP3 | Z | 2 | 2/T | 109TP4 | ZK | 2 | 2/T | ||
| Tělesný mimus
Martin SOCHOR
|
109TM1 | Z | 2 | 2/T | 109TM2 | ZK | 2 | 2/T | ||
| Theory and History of Music for Pantomima
David BIDLO
|
109TDH1 | Z | 2 | 2/T | 109TDH2 | ZK | 2 | 2/T | ||
| Minimální počet kreditů za semestr | 16 | 16 | ||||||||
| Compulsory optional subjects | ||||||||||
| Cizí jazyk (Bc) - povinný výběr⌘ | Z | 1 | 2/T | Z | 1 | 2/T | ||||
| Minimální počet kreditů za semestr | 1 | 1 | ||||||||
| Optional subjects | ||||||||||
| Volitelné předměty pro obor Pantomima (Bc) - výběr | ||||||||||
| Pohybová a relaxační výchova - výběr⌘ | ||||||||||
| Tělesná výchova - výběr⌘ | ||||||||||
| Minimální počet kreditů za semestr | 0 | 0 | ||||||||
| Total number of set credits | 27 | 27 | ||||||||
| Recommended number of credits per semester that should be obtained from optional and compulsory-optional subjects | 3 | 3 | ||||||||
| Celkový doporučený počet kreditů za semestr | 30 | 30 | ||||||||