prof. Giedre MRÁZKOVÁ
- Email:
- giedre.mrazkova@hamu.cz
- Předměty:
-
- Concert Practical 1 - Keyboard instruments (garant předmětu)
- Concert Practical 2 - Keyboard instruments (garant předmětu)
- Concert Practical 3 - Keyboard instruments (garant předmětu)
- Concert Practical 4 - Keyboard instruments (garant předmětu)
- Harpsichord Methodology 1 (garant předmětu)
- Harpsichord Methodology 2 (garant předmětu)
- Harpsichord Playing 1 (garant předmětu)
- Harpsichord Playing 10 (garant předmětu)
- Harpsichord Playing 2 (garant předmětu)
- Harpsichord Playing 3 (garant předmětu)
- Harpsichord Playing 4 (garant předmětu)
- Harpsichord Playing 5 (garant předmětu)
- Harpsichord Playing 6 (garant předmětu)
- Harpsichord Playing 7 (garant předmětu)
- Harpsichord Playing 8 (garant předmětu)
- Harpsichord Playing 9 (garant předmětu)
- Keyboard Instruments Seminar 1 (garant předmětu)
- Keyboard Instruments Seminar 10 (garant předmětu)
- Keyboard Instruments Seminar 2 (garant předmětu)
- Keyboard Instruments Seminar 3 (garant předmětu)
- Keyboard Instruments Seminar 4 (garant předmětu)
- Keyboard Instruments Seminar 5 (garant předmětu)
- Keyboard Instruments Seminar 6 (garant předmětu)
- Keyboard Instruments Seminar 7 (garant předmětu)
- Keyboard Instruments Seminar 8 (garant předmětu)
- Keyboard Instruments Seminar 9 (garant předmětu)
- Obligatory Harpsichord 1 (garant předmětu)
- Obligatory Harpsichord 2 (garant předmětu)
- Teaching Practical Cembalo 1 (garant předmětu)
- Teaching Practical Cembalo 2 (garant předmětu)
- Teaching Practical Piano (for Cembalo) 1 (garant předmětu)
- Teaching Practical Piano (for Cembalo) 2 (garant předmětu)
- Vedené obhájené VŠKP:
-
- Němcová Marta – Historie cembala v Čechách ve 20. století
- Šlechtová Jitka – C.Ph.E.Bach: Württembergské sonáty a jejich interpretační problémy
- MgA. Keglerová Edita Ph.D. – Koncertní tvorba J. A. Bendy (se zaměřením na cembalové koncerty)
- BcA. Bublová Eva – Význam názvosloví a názvů cembalových skladeb francouzských clavecinistů
- BcA. Bublová Eva – Koncert
- MgA. Kadlecová Daniela – Problematika interpretace klavírního díla Jana Pieterszoona Sweelincka
- MgA. Kadlecová Daniela – Koncert
- BcA. Dlabačová Olga – Teoretické prameny se zaměřením na metodiku hry na cembalo
- MgA. Němcová Marta – Strategie přípravy koncertního vystoupení (Vybrané psycho-fyziologické aspekty instrumentálního cvičení jako náměty k hledání a vytváření individ. učeb. stylu)
- BcA. Čechová Markéta – Markéta Čechová Bakalářský koncert
- BcA. Čechová Markéta – Historický vývoj kadence se zaměřením na barokní klávesovou tvorbu
- BcA. Dlabačová Olga – Historické interpretačně-metodické prameny pro cembalo 18. století
- BcA. Dlabačová Olga – Olga Dlabačová: Magisterský koncert
- BcA. Žďárská Petra – Diminuce v klávesové literatuře 16. a 17. století
- BcA. Žďárská Petra – Petra Žďárská: Bakalářský koncert
- BcA. Martínková Denisa – Stylové rozdíly mezi fr. a it. klavírní hudbou 17. - 18. století
- BcA. Martínková Denisa – Martínková Denisa - Bakalářský koncert
- BcA.MgA. Čechová Markéta – Modelové situace a ornamentální kontrapunkt v Dobře temperovaném klavíru I. J. S. Bacha
- BcA.MgA. Čechová Markéta – Čechová Markéta: Magisterský koncert
- BcA. Waldaufová Marie DiS – Sarabanda jako tanec v barokní cembalové literatuře (se zaměřením na francouzské suity J. S. Bacha)
- BcA. Waldaufová Marie DiS – Marie Waldaufová: Bakalářský koncert
- BcA.MgA. Žďárská Petra – Výuka hry na cembalo v současnosti
- BcA.MgA. Žďárská Petra – Žďárská Petra: Magisterský koncert
- BcA Žáková Lucie – Hudební tradice rodu Couperinů (s důrazem na interpretační zvláštnosti v cembalové tvorbě+)
- BcA Žáková Lucie – Žáková Lucie: Bakalářský koncert