Mgr. Helena BENDOVÁ
- Email:
- helena.bendova@famu.cz
- Předměty:
-
- Vedené obhájené VŠKP:
-
- Höschl Patrik – Narativní specifika seriálů nové generace
- BcA. Ludvíková Hana – Naomi Kawase: Doteky
- BcA. Kazda Petr – Význam monologu a dialogu ve filmech Gaspara Noé
- BcA. Alexa Libor – Machinima - od fragů k framům
- BcA. Čákanyová Viera – Jean-Pierre a Luc Dardenne. Hraná tvorba v kontexte podtupov (kódov) dokumentárneho filmu (na príklade
filmov Rosetta a Syn)
- MgA.BcA. Bažantová Magdaléna – Autobiografické fikce
- BcA. Jindřichová Markéta – Paris, je t´aime
- BcA.MgA. Ludvíková Hana – Možnosti filmu v artefiletice
- BcA. Podzimek Matěj – Kultovní film
- MgA. Machajová Dana – Trans naratív
- BcA. Kačerovská Kateřina – Poloplastická loutka a ostatní animační technologie
- MgA. Mendoza Valerio – The Affected Flesh
- BcA. Janatková Veronika – Aktivní diváctví a současný dokumentární film 2.0.
- BcA. Midriaková Monika – Krajina pamäte ako domov - vo filmoch Alaina Resnaisa Prozreteľnosť a Môj strýko z Ameriky
- BcA. Toulová Eva – 3D jako odůvodněný filmový prostředek posunující význam filmu
- MgA. Doležálková Klára – Kruhovy objezd (Na pusty ostrov dva fotaky a tebe)
- BcA. Gáboriková Lucia – Ženská postava ako "rekvizita"
- BcA. Švarcová Johana – Zvuková stopa
- BcA. Böhm Michal – Fenomén vyprázdněné narace
- BcA. Matvija Marek – Fujara a šakuhači
- BcA. Kabelková Adéla – Fan fiction se zaměřením na Mary Sue
- BcA. Kolářová Klára – Hrdinky v celovečerních filmech Jessicy Hausnerové
Platnost dat k 16. 6. 2015