prof. MgA. Jan VEDRAL, PhD.
Předměty
- Dramaturgická tvorba 3
- Dramaturgická tvorba 4
- Herecká tvorba 7 (garant předmětu)
- Herecká tvorba 8 (garant předmětu)
- Inscenační tvorba 2
- Inscenační tvorba 2
- Inscenační tvorba 2
- Inscenační tvorba 3 (garant předmětu)
- Inscenační tvorba 3
- Inscenační tvorba 3
- Magisterský diplomový seminář 1 (garant předmětu)
- Magisterský diplomový seminář 1
- Magisterský diplomový seminář 1 (garant předmětu)
- Magisterský diplomový seminář 1 (garant předmětu)
- Oborová praxe 1 (garant předmětu)
- Oborová praxe 2 (garant předmětu)
- Oborová praxe 2 (garant předmětu)
- Oborová praxe 2 (garant předmětu)
- Pokročilé tvůrčí psaní 1 (garant předmětu)
- Pokročilé tvůrčí psaní 2 (garant předmětu)
- Postmoderní dramaturgie 1 (garant předmětu)
- Postmoderní dramaturgie 2 (garant předmětu)
- Režijní tvorba 4
- Ročníkový kurz KČD 2 (garant předmětu)
- Ročníkový kurz KČD 2
- Teorie divadla a jeho složek 1 (garant předmětu)
- Teorie divadla a jeho složek 1 (garant předmětu)
- Základy divadelního pojmosloví 1 (garant předmětu)
- Základy divadelního pojmosloví 2
Vedené obhájené VŠKP
- Mikeska Petr – Mýtus, řecké tragédie a jejich současná interpretace
- Dominik Šimon – Normalizační dramaturgie činohry Národního divadla v Praze
- MgA. Slouková Jana – Falešná kočička na cestě za štěstím /sentimentální veselohry dvacátých let/.
- Charvátová Tereza – Divadlo a fenomén "Dolce vitta people"
- BcA. Šotek Milan – Dramatik Woody Allen
- Kolečko Petr – Literární předloha, scénář, divadelní text, dramatická situace
- Frydrychová Magdalena – Slovo v dramatickém textu Josefa Topola (Konec Masopustu ) a Jáchyma Topola (Cesta do Bugulmy)
- Dominik Šimon – Intertextuální dramatika Toma Stopparda
- BcA. Eliášová Helena – TEXT A INSCENACE
- BcA. Nováková Marie – Epická látka jako inspirace divadelního díla
- MgA. Verecká Tereza – Praktická dramaturgie. Reflexe vlastní tvůrčí zkušenosti a současné praxe britského divadla
- BcA. Veverková Lenka – Rozhlasová tvorba Daniely Fischerové
- MgA. Veverková Lenka – Rozhlasová dramatizace mezi diegezí a mimezí
- BcA. Kořínek Vít – Básnické drama na scéně
- BcA. Kořínek Vít – Režie hry V. Dyka Poražení
- MgA. Hliněnská Monika – Netrpělivost srdce: od románu k inscenaci
- BcA. Hliněnská Monika – Dramatizace románu Stefana Zweiga Netrpělivost srdce.
- MgA. Hliněnská Monika – S. Zweig: Netrpělivost srdce (vlastní dramatizace)
- BcA. Hliněnská Monika – Analýza a interpretace
- BcA. Špíglová Aneta – Žena v situaci - Nora, Maryša a Mladá žena
- MgA. Zembok Ewa – Režie jako scénické vyprávění příběhu
- BcA. Verecká Tereza – OD VYPRÁVĚNÍ K DIVADLU A ZPĚT ANEB PRVKY A PRINCIPY EPICKÉHO DIVADLA
- BcA. Hančilová Barbora – JAZYK A SKUTEČNOST V ČESKÉM VENKOVSKÉM REALISTICKÉM DRAMATU MRŠTÍKOVÉ - PREISSOVÁ - JIRÁSEK
- MgA. Hančilová Barbora – Od interpretace k autorství
- MgA. Loužný Tomáš – Mezi autorstvím a režií, dramatizace versus autorská úprava