Základy taneční produkce 2
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
107ZTP2 | zápočet | 1 | 1 hodiny výuky týdně (45 minut), 15 až 20 hodin domácí příprava | česky | letní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Katedra
Předmět zajišťuje Katedra tance
Obsah
Studenti se seznámí se základními pojmy, institucemi, financováním tanečního umění (státní rozpočet, grantový systém) a dalšími oblastmi nutnými pro všeobecný přehled a předpoklady k činnosti produkčního při přípravě tanečního představení. Součástí probíraných témat bude také příprava rozpočtu a grantové žádosti projektu, spolupráce s dramaturgem a choreografem na produkci představení, postprodukce projektu, PR, reklama, marketing, hostování a zájezdová činnost souborů, zahraniční rozhled, grantová podpora a podobně.
Výsledky učení
Studenti se seznámí se základními pojmy, institucemi, financováním tanečního umění (státní rozpočet, grantový systém) a dalšími oblastmi nutnými pro všeobecný přehled a předpoklady k činnosti produkčního při přípravě tanečního představení. Součástí probíraných témat bude také příprava rozpočtu a grantové žádosti projektu, spolupráce s dramaturgem a choreografem na produkci představení, postprodukce projektu, PR, reklama, marketing, hostování a zájezdová činnost souborů, zahraniční rozhled, grantová podpora a podobně.
Předpoklady a další požadavky
Žádné.
Literatura
Bačuvčík, Radim: Marketing kultury
Dvořák, Jan: Kreativní management pro divadlo, aneb, O divadle jinak: kapitoly k tématu realizace divadla
Kaiser, Michael M.: Strategické plánování v umění.
Návratová, Jana a kol. Tanec v České republice: definice, historie, financování, legislativa, sociální problematika, školství, reflexe oboru.
Obst, Otto a kol. Základy obecného managementu
Paulovčáková Lucie: Marketing. Přístup k marketingovému řízení
Simek, Stepan S: Financing of Czech Theatre/Financování českého divadla.
Smolíková, Marta Management umění.
Svoboda, Václav: Public relations moderně a účinně
Vojík, Vladimír: Podnikání v kultuře a umění
Weinrich, H., Koontz, H. Management
Hodnoticí metody a kritéria
Aktivní účast v hodinách, vypracování anotací a rozpočtu projektu, prezentace
Další informace
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Produkce (B.A.) (Povinně volitelné předměty)
- Produkce (B.A.) (Povinně volitelné předměty)