Hudebně producentská organizační praxe 9
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
110HPOP9 | zápočet | 6 | 20 hodiny výuky za celý semestr (45 minut), 135 až 165 hodin domácí příprava | česky | zimní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Katedra
Předmět zajišťuje Katedra hudební produkce
Obsah
Cíl výuky:
Produkční praxe má za cíl dát příležitost studentovi účastnit se reálného provozu kulturní instituce, přípravy a realizace dílčích částí projektů nebo aktivit organizace pod vedením pověřeného pracovníka. Praxe může být splněna i přípravou, organizací a realizací většího školního projektu HAMU ve spolupráci s dalšími studenty nebo předem stanoveným týmem včetně jeho propagace a následného vyhodnocení.
Tematické okruhy:
Absolvování praxe ve zvolené instituci
Příprava, organizace, propagace a vyhodnocení projektu HAMU většího rozsahu
Výsledky učení
Student získá praktické zkušenosti a dovednosti v kontaktu s reálným hudebním životem, účastní se přípravy a realizace konkrétní dílčí aktivity ve zvolené profesionální instituci nebo se podílí na přípravě, organizaci a realizaci projektu HAMU většího rozsahu včetně jeho propagace prostřednictvím sociálních sítí a webu HAMU.
Předpoklady a další požadavky
nejsou
Literatura
Doporučená literatura:
BYRNES, William J. Management and the arts. 4. vydání. Amsterdam: Focal Press, 2009. ISBN 978-0-240-81004-1.
BRINDLE, Meg a DEVEREAUX, Constance, eds. The arts management handbook: new directions for students and practitioners. London: Routledge, 2015. ISBN 978-0-7656-1742-2.
KAISER, Michael, M. Strategické plánování v umění: praktický průvodce. Praha: Institut umění - Divadelní ústav, 2009. ISBN 978-80-7008-236-2.
KOTLER, Philip. Marketing Management, Analýza, plánování, realizace a kontrola. Praha: Victoria Publishing, 1992: ISBN 80-85605-08-2.
SMOLÍKOVÁ, Marta, ed. Management umění. Praha: Vysoká škola uměleckoprůmyslová, 2008. ISBN 978-80-86863-24-5.
STEIN, Tobie, S. Performing arts management: a handbook of professional practices. New York: Allworth Press, 2008. ISBN 978-1-58115-650-8.
Hodnoticí metody a kritéria
Student získá zápočet za absolvování praxe ve vybrané kulturní instituci a vyřešení samostatného úkolu zadaného pověřeným pracovníkem instituce nebo za přípravu, organizaci a realizaci školního projektu HAMU velkého rozsahu.
Poznámka
není
Další informace
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Hudební produkce (Mg) - od 2022/23 (Povinné předměty s možností opakovaného zapsání)