Reklamní komunikace 2

Zobrazit rozvrh

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
206RKK2 zápočet 2 2 hodiny SEMINÁŘŮ týdně (45 minut), 29 až 39 hodin domácí příprava česky letní

Garant předmětu

Jméno vyučujícího (jména vyučujících)

Michal DEUS

Katedra

Předmět zajišťuje Katedra produkce

Obsah

Obsah předmětu:

Výsledky učení

Předmět si klade za cíl seznámit posluchače s nástroji a principy fungování komunikace a reklamy, zejména v praktické rovině. Praktická část předmětu se zaměřuje na schopnost samostatně vytvořit strategii komunikace a volbu spravných nástrojů.

Cílem není navést posluchače k nahlížení na svět skrze čistě komerční optiku, ale přimět jej pochopit a osvojit si pravidla, která jsou v komunikaci mezilidské i korporátní obecně platná a aplikovatelná jak v komerční tak i nekomerční sféře.

V praktické rovině je posluchač veden k tomu, aby byl schopen postavit nejen samotnou strategii komunikace, ale také aby byl schopen ji formulovat a srozumitelně přednést ostatním tj. prezentovat ji a obhájit ji.

Předpoklady a další požadavky

Reklamní komunikace 1

Literatura

Doporučená literatura:

Kotler, P. MARKETING MANAGEMENT. Praha: Grada Publishing, 2001.

Ogilvy, D. O reklamě. Praha: MP, 2007.

Případové studie z praxe

Hodnoticí metody a kritéria

Kredity jsou uděleny na základě docházky a participace na společné práci.

Rozvrh na zimní semestr 2024/2025:

Rozvrh zatím není připraven

Rozvrh na letní semestr 2024/2025:

Rozvrh zatím není připraven

Předmět je součástí následujících studijních plánů