Nastupující technologie v obrazové produkci a preprodukci
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
| Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
|---|---|---|---|---|---|
| 304NTO | zápočet | 2 | 20 hodiny výuky za celý semestr (45 minut), 35 až 45 hodin domácí příprava | česky | letní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Katedra
Předmět zajišťuje Katedra kamery
Obsah
Tento kurz seznamuje studenty s technologiemi virtuální předprodukce a produkce a jejich aplikacemi ve filmové tvorbě. Studenti se naučí vytvářet virtuální prostředí pro účely plánování, používat technologii LED stěn pro vizuální efekty v kameře, využívat syntézu nových pohledů pro vytváření nemožných pohybů kamery a porozumět nevyhnutelné integraci umělé inteligence v produkčních postupech. Kurz zkoumá, jak tyto technologie transformují současnou kinematografii a připravuje studenty na práci v odvětví, kde porozumění těmto nástrojům a schopnost s nimi pracovat se stává nezbytnou.
Výsledky učení
Porozumět tomu, jak technologie virtuální produkce a předprodukce mění tradiční filmové pracovní postupy
Rozpoznat nevyhnutelnou roli umělé inteligence v budoucnosti mediální produkce a vyvinout strategie pro efektivní práci v tomto novém prostředí
Rozvíjet schopnost adaptace na nové nástroje a metody v měnící se technologické krajině
Získat perspektivu o budoucím směřování produkčních technologií a jejich důsledcích pro odvětví
Předpoklady a další požadavky
-
Literatura
software k tématu
Hodnoticí metody a kritéria
Docházka na přednášce minimálně 70%.
Kredity jsou uděleny na základě aktivní účasti na přednášce a semináři.
Objektivní zhodnocení úkolu.
Zkouška probíhá individuálně, formou pohovoru, otázky z tématu.
Úroveň znalostí a orientace v oboru.
Poznámka
-
Další informace
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Kamera - magistr_2021 (Povinné předměty)