Public Relations

Předmět není vypsán Nerozvrhuje se

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
305PUR zápočet 2 12 hodiny výuky za celý semestr (45 minut), 41 až 51 hodin domácí příprava česky zimní

Garant předmětu

Jméno vyučujícího (jména vyučujících)

Katedra

Předmět zajišťuje Katedra produkce

Obsah

Proces přípravy, realizace a vyhodnocení mediálních kampaní v rámci filmového PR.

Mediální servis ? základní principy, vývoj za posledních 15 let, nové trendy, www, sociální sítě

Práce s médii ? příprava a distribuce tiskových zpráv, press-kitů, novinářských dnů, zprostředkování rozhovorů, TK, novinářských projekcí, soutěží apod.

Oslovení specifického publika ? pravidelných i potenciálních filmových diváků, cílení na definovanou diváckou skupinu apod.

Analýzu a následnou diskusi ke konkrétním mediálním kampaním

Výsledky učení

Obeznámit studenty s proces přípravy, realizace a vyhodnocení mediálních kampaní v rámci filmového PR. Naučit se pracovat s médii, plánovat kampaně a cílit je podle typu filmů na specifické skupiny diváků.

Předpoklady a další požadavky

-

Literatura

-

Hodnoticí metody a kritéria

Účast na semináři 70%, odevzdání písemné práce dle zadání.

Poznámka

-

Další informace

Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje

Předmět je součástí následujících studijních plánů