Public Relations
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
| Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
|---|---|---|---|---|---|
| 305PUR | zápočet | 2 | 12 hodiny výuky za celý semestr (45 minut), 41 až 51 hodin domácí příprava | česky | zimní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Katedra
Předmět zajišťuje Katedra produkce
Obsah
Proces přípravy, realizace a vyhodnocení mediálních kampaní v rámci filmového PR.
Mediální servis ? základní principy, vývoj za posledních 15 let, nové trendy, www, sociální sítě
Práce s médii ? příprava a distribuce tiskových zpráv, press-kitů, novinářských dnů, zprostředkování rozhovorů, TK, novinářských projekcí, soutěží apod.
Oslovení specifického publika ? pravidelných i potenciálních filmových diváků, cílení na definovanou diváckou skupinu apod.
Analýzu a následnou diskusi ke konkrétním mediálním kampaním
Výsledky učení
Obeznámit studenty s proces přípravy, realizace a vyhodnocení mediálních kampaní v rámci filmového PR. Naučit se pracovat s médii, plánovat kampaně a cílit je podle typu filmů na specifické skupiny diváků.
Předpoklady a další požadavky
-
Literatura
-
Hodnoticí metody a kritéria
Účast na semináři 70%, odevzdání písemné práce dle zadání.
Poznámka
-
Další informace
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Produkce - Magisterské studium - 2023 (Povinně volitelné předměty)