Marketingové strategie v oblasti autorské tvorby
Nerozvrhuje se
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
307MMSAT | zápočet | 1 | 2 hodiny výuky týdně (45 minut), 4 až 9 hodin domácí příprava | anglicky | letní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Jiří PROCHÁZKA, Štěpánka ŠIMLOVÁ
Katedra
Předmět zajišťuje Katedra fotografie
Obsah
Basics of presenting your own work
using social media for presentation
getting to know the basics of physical and online art auctions
Portfolio review with emphasis on a short presentation of the main features of your own work
open mic technique
Výsledky učení
Portfolio review with emphasis on a short presentation of the main features of your own work
open mic technique
Předpoklady a další požadavky
-
Literatura
-
Hodnoticí metody a kritéria
The course introduces participants to the basics of their own creative strategy and develops presentation methods and skills. It focuses on informal and contemporary methods and ways to present their own work beyond the framework of academic discussion. It focuses on reflection on their own work, summarizing it based on a portfolio review.
Poznámka
1.4. 2025 - introducing lecture by Alex Kote, 11:00 - 12:00 TR 307 and 313
1.4. 2025 - demonstration of the auction process, 12:00 - 14:00 - TR Atrium
7. 4. 2025- open mic technique, 307 - 14:00 - 17:00
14. 4. + 21.4.2025 - individual consultation, portfolio review according to the individual schedule
28. 4. 2025- mutual presentation, 11:00 - 17:00 - place would be annouced later
Další informace
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje