Marketingové strategie v oblasti autorské tvorby

Nerozvrhuje se

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
307MMSAT zápočet 1 2 hodiny výuky týdně (45 minut), 4 až 9 hodin domácí příprava anglicky letní

Garant předmětu

Štěpánka ŠIMLOVÁ

Jméno vyučujícího (jména vyučujících)

Jiří PROCHÁZKA, Štěpánka ŠIMLOVÁ

Katedra

Předmět zajišťuje Katedra fotografie

Obsah

Basics of presenting your own work

using social media for presentation

getting to know the basics of physical and online art auctions

Portfolio review with emphasis on a short presentation of the main features of your own work

open mic technique

Výsledky učení

Portfolio review with emphasis on a short presentation of the main features of your own work

open mic technique

Předpoklady a další požadavky

-

Literatura

-

Hodnoticí metody a kritéria

The course introduces participants to the basics of their own creative strategy and develops presentation methods and skills. It focuses on informal and contemporary methods and ways to present their own work beyond the framework of academic discussion. It focuses on reflection on their own work, summarizing it based on a portfolio review.

Poznámka

1.4. 2025 - introducing lecture by Alex Kote, 11:00 - 12:00 TR 307 and 313

1.4. 2025 - demonstration of the auction process, 12:00 - 14:00 - TR Atrium

7. 4. 2025- open mic technique, 307 - 14:00 - 17:00

14. 4. + 21.4.2025 - individual consultation, portfolio review according to the individual schedule

28. 4. 2025- mutual presentation, 11:00 - 17:00 - place would be annouced later

Další informace

Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje

Předmět je součástí následujících studijních plánů