Vícekanálová AV postprodukce 1

Zapsat Zobrazit rozvrh

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
308VPM1 Z 1 18 hodiny CVIČENÍ za celý semestr (45 minut), 12 až 17 hodin domácí příprava česky zimní

Garant předmětu

Pavel REJHOLEC

Jméno vyučujícího (jména vyučujících)

Viktor EKRT, Marek HART, Pavel REJHOLEC

Výsledky učení dané vzdělávací složky

V tomto předmětu studenti získají zkušenosti z tvorby vícekanálové mixáže. Díky praktickému tréninku tyto zkušenosti nebudou pouze teoretické, nýbrž ověřené skutečným provedením a zkoušením. Přímé a okamžité srovnání při práci se svými spolustudujícími pak přináší studentům i možnosti sebereflexe.

Forma studia

cvičení

Předpoklady a další požadavky

x

Obsah kurzu

Hlavní náplní předmětu je praktický trénink a osvojování si vhodných postupů v mixu. Studenti na mixážním pultu, pod dohledem pedagoga a za spoluúčasti svých spolužáků, zkoušejí, hledají a ověřují si postupy a řešení pro realizaci plnohodnotného vícekanálového mixu.

Doporučená nebo povinná literatura

OWSINSKI, B. The Mixing engineer’s handbook, 2nd edition. Thomson Course Technology PTR, Boston 2006. (ISBN 1-59863-251-5)

BORWICK, J. Sound Recording Practice. Oxford University Press, Oxford 1994 (ISBN 0-19-816381-9)

DICKREITER, M. Mikrofon-Aufnahmetechnik. Hirzel Verlag, Stuttgart, 2003. (ISBN 3-7776-1199-9)

TRUAX, B. Acoustic Communication. Ablex Publishing, London, 2001. (ISBN 1-56750-537-6)

Hodnoticí metody a kritéria

Aktivní účast, splnění zadaných úkolů.

Poznámka

x

Rozvrh na zimní semestr 2022/2023:

06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
Po
Út
St
místnost 318
Seminárka KZT

(Lažanský palác)
REJHOLEC P.
09:00–11:25
(přednášková par. 1)
plus MIDI, plus V. Ekrt, M. Hart
Čt

Datum Den Čas Vyučující Místo Poznámky Č. paralelky
St 09:00–11:25 Pavel REJHOLEC Seminárka KZT
Lažanský palác
plus MIDI, plus V. Ekrt, M. Hart přednášková par. 1

Rozvrh na letní semestr 2022/2023:

Rozvrh zatím není připraven

Předmět je součástí následujících studijních plánů