Produkce a distribuce her 1
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
312PDH1 | zápočet | 2 | 24 hodiny PŘEDNÁŠEK za celý semestr (45 minut), 4 hodiny SEMINÁŘŮ za celý semestr (45 minut), 29 až 39 hodin domácí příprava | česky | zimní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Katedra
Předmět zajišťuje Katedra herního designu
Obsah
I. Úvodní přednášky
Seznámení. Projektové řízení
Agilni a lineárni plánování
II. Fáze herního vývoje
Pre-produkce / koncept
Prototyp
Alpha
Beta
Release
Support
III. Management vyvoje
Specifika různých profesí
Vedení lidí a organizace
Nástroje k vedení projektů
Hledání zaměstnání a nábor lidí
IV. Konzultace projektů
Dvě přednášky budou věnovány konzultacím a prezentacím vlastních studentských projektů.
Výsledky učení
Cílem předmětu je předat studentům základní znalosti a zkušenosti o produkci herních vývojových projektů.
Prvni semestr se zaměří na hlavní témata týkající se produkčního procesu a zázemí, projektový management a jednotlivé fáze herního vývoje.
Tyto znalosti pak studenti přetaví v dovednosti při aplikaci na vlastní projekt.
Předpoklady a další požadavky
-
Literatura
Doporučená literatura:
PATTON, Jeff. User Story Mapping: Discover the Whole Story, Build the Right Product. O'Reilly Media, 2014, ISBN 978-1491904909.
ANDERSON, David J. Kanban: Successful Evolutionary Change for Your Technology. Blue Book ed., 2010, ISBN 978-0984521401.
KENNETH, Rubin, Essential Scrum: A Practical Guide to the Most Popular Agile Process (Addison-Wesley Signature Series (Cohn)). Addison-Wesley Professional, 2012, ISBN 978-0137043293.
HIGHT, John a Jeannie NOVAK. Game development essentials: game project management. Clifton Park, NY: Thomson Delmar Learning, 2008. ISBN 978-1-4180-1541-1.
Hodnoticí metody a kritéria
Zápočet je udělován za docházku (min. 75%) a aktivní účast na přednáškách, vypracování a prezentování příspěvků do diskusních seminářů.
Poznámka
Výuka 2h/týd
Další informace
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Herní design - magistr (Povinně volitelné předměty)