doc. RNDr. Ivan TOMEK, CSc.
Předměty
- Marketing - orientace na spotřebitele (garant předmětu)
- Mikroekonomie
Vedené obhájené VŠKP
- Mika Jiří – Budování image značky s využitím audiovize
- Ottová Michaela – Budování značky v oblasti kultury
- Ing.Bc. Souralová Ladislava – Product placement v českém televizní prostředí
- Kobosilová Irena – Product Placement v českém filmu
- BcA. Minářová Johana – Charakteristika a divácké návyky mladého publika audiovizuálního obsahu v České republice
- Čermák Filip – Postavení audiovizuálního průmyslu v ekonomickém systému České republiky
- Kulhánek Ondřej – Marketingová komunikace v kinodistribuci
- Dudáková Marta – Filmový marketing
- BcA. Kudrnová Anna – Vliv marketingových strategií na rozhodování dětského filmového diváka
- MgA. Tichá Zuzana – Závislostní chování jakožto odvrácená tvář audiovizuálního průmyslu