doc. Zdeněk HUDEC, Ph.D.
Courses
- Final Thesis Seminar 2
- Final Thesis Seminar 5 (Course guarantor)
- Technology - video (Course guarantor)
- The Theory of Editing 2 (Course guarantor)
- The Theory of Editing 3
- The Theory of Editing 4 (Course guarantor)
- The Theory of Editing 5
Diploma thesis led and defended successfully
- MgA. Ben Eliyahu Eilat – Techniques of Beginning in Selected Films of Andrey Zvyagintsev: Elena, Loveless, The Return
- MgA. Böhm Michal Ph.D. – Montážní poetika v narativních filmech Nicolase Roega
- BcA. Hálová Rosalinda – Stylová analýza expozice postavy ve filmu Pavouk Davida Cronenberga
- BcA. Kunc Vojtěch – Sebereflexe a zodpovědnost střihače politicko-satirického pořadu Neboli
- BcA. Nuslauer Ondřej – Montážní paralelismus v narativních strukturách filmů Náhoda a Dvojí život Veroniky
- BcA. Podskalský Matěj – Puzzle film - Narativní rozbor filmů Christophera Nolana Memento a Dokonalý trik
- BcA. Adamove Ema – Montážne formovanie female gaze vo filme Utrpenie Panny orleánskej
- MgA. de Pina Filip – Pocit méněcennosti a snaha o uplatnění protagonistů ve filmech Rosetta, Chlapec na kole a Dva dny, jedna noc. Studie z individuální psychologie.
- MgA. Garduňo Rolando – Odcizení, pohyb, prostor, čas. Motivická analýza road movies Wima Wenderse: Léto ve městě (1970), Alice ve městech (1973), Chybný pohyb (1975), V běhu času (1976) a Paříž, Texas (1984).
- MgA. Benc Maja – Psychoanalytická interpretace vybraných filmů Federica Felliniho podle teorie archetypů Carla Gustava Junga
- BcA. Rajniš Timotej – Stylová analýza disparity ve filmu Zatmění (1962)
- BcA. Dolomanov Savva – Erotika jako dramaturgický prvek ve filmu P.T. Andersona Hříšné noci
- BcA. Kučkovský Sebastián – Komparatívna štýlová analýza trilógie Park Chan-Wooka (Má je pomsta, Old boy, Nebohá paní Pomsta)
- MgA. Polyzos Dimitrios – Critical Examination of the Use of Artificial Intelligence as a Creative Tool in Editing and its Potential as a Creator in its own
- MgA. Popcevska Ivona – A Ballad of Proximity: A Neoformalist Analysis of Chungking Express
- MgA. Čejková Karolína – Dopad proměn stádií "rodinných záznamů" na využití formy rodinného filmu a home-videa v narativním filmu
- MgA. Jelínek Jakub – Kombinace skutečnosti a fikce ve filmech Anny Odell
- BcA. Bláhová Viola – Neoformalistická stylová analýza filmu Tři oříšky pro Popelku (1973)
- BcA. Marková Barbora – Stylová analýza filmových prostředků použitých k vyvolání strachu a úzkosti ve filmu Requiem za sen
- BcA. Pavlíková Martina – Hallelujah The Hills
- BcA. Svoboda Mikuláš – Teorie filmového rytmu Karen Pearlmanové
- MgA. Dulskaia Elvira – Stylova analýza střihové skladby v rané tvorbě Alexeje Germana: Prověrka osudem, Dvacet dnů bez války, Můj přítel Ivan Lapšin
- MgA. Sýs Alan – Komparativní analýza tříaktových narativních struktur filmů Davida Lynche Mazací hlava (1977) a Inland Empire (2006)
- BcA. Beganović Idni – Editing stages of Awakening
- BcA. Dandul Daniel – Neoformalistická analýza duchařských a záhrobních motivů ve filmu Falcon Lake (2022)
- BcA. Stýblová Nikola – Narativní analýza postav ve filmu Thelma & Louise
- MgA. Nuslauer Ondřej – Naratologická analýza pětiaktové struktury ve Scorseseho Skryté identitě
- BcA. Kelbichová Adéla – Meet cute v americkém narativním filmu: Americká krása (1999), Carol (2015), La La Land (2016)