prof. MgA. Jan VEDRAL, PhD.
- Email:
- jan.vedral@damu.cz
- Předměty:
-
- Dramaturgická tvorba 5 (garant předmětu)
- Dramaturgická tvorba 6 (garant předmětu)
- Oborová praxe 2 (garant předmětu)
- Postdramaturgie 1
- Rozhlasová praxe 1 (garant předmětu)
- Rozhlasová praxe 1 (garant předmětu)
- Rozhlasová praxe 2 (garant předmětu)
- Rozhlasová praxe 2 (garant předmětu)
- Rozhlasová tvorba 1 (garant předmětu)
- Rozhlasová tvorba 2 (garant předmětu)
- Scénická tvorba 3 (garant předmětu)
- Scénická tvorba 3 (garant předmětu)
- Scénická tvorba 4 (garant předmětu)
- Scénická tvorba 4 (garant předmětu)
- Tvůrčí psaní 1 (garant předmětu)
- Tvůrčí psaní 2 (garant předmětu)
- Základy divadelního pojmosloví 1 (garant předmětu)
- Základy divadelního pojmosloví 2 (garant předmětu)
- Základy postmoderní dramaturgie 1
- Základy postmoderní dramaturgie 2 (garant předmětu)
- Vedené obhájené VŠKP:
-
- Mikeska Petr – Mýtus, řecké tragédie a jejich současná interpretace
- Dominik Šimon – Normalizační dramaturgie činohry Národního divadla v Praze
- MgA. Slouková Jana – Falešná kočička na cestě za štěstím /sentimentální veselohry dvacátých let/.
- Charvátová Tereza – Divadlo a fenomén "Dolce vitta people"
- BcA. Šotek Milan – Dramatik Woody Allen
- Kolečko Petr – Literární předloha, scénář, divadelní text, dramatická situace
- Frydrychová Magdalena – Slovo v dramatickém textu Josefa Topola (Konec Masopustu ) a Jáchyma Topola (Cesta do Bugulmy)
- Dominik Šimon – Intertextuální dramatika Toma Stopparda
- BcA. Eliášová Helena – TEXT A INSCENACE
- BcA. Nováková Marie – Epická látka jako inspirace divadelního díla
- BcA. Špíglová Aneta – Žena v situaci - Nora, Maryša a Mladá žena
- BcA. Verecká Tereza – OD VYPRÁVĚNÍ K DIVADLU A ZPĚT ANEB PRVKY A PRINCIPY EPICKÉHO DIVADLA
- BcA. Veverková Lenka – Rozhlasová tvorba Daniely Fischerové