doc. Mgr. Jaroslav PROVAZNÍK
- Email:
- jaroslav.provaznik@damu.cz
- Courses:
-
- Chapters from Theory and History of Literature for Children and Youth 2 (Course guarantor)
- Chapters from Theory and History of Literature for Children and Youth 3 (Course guarantor)
- Chapters from Theory and History of Literature for Children and Youth 4 (Course guarantor)
- Chapters from Theory of Literature 1 (Course guarantor)
- Chapters from Theory of Literature 2 (Course guarantor)
- Children's Scene 1 (Course guarantor)
- Children's Scene 1 (Course guarantor)
- Creative Project 1 (Course guarantor)
- Creative Project2 (Course guarantor)
- Drama at School 1 (Course guarantor)
- History of Drama in Education and Theatre with Children 1 (Course guarantor)
- History of Drama in Education and Theatre with Children 2 (Course guarantor)
- Methodology of Teaching Classroom Drama 1 (Course guarantor)
- Methodology of Teaching Classroom Drama 2 (Course guarantor)
- Practice I. 1 (Course guarantor)
- Practice I. 2 (Course guarantor)
- Practice II. 1 (Course guarantor)
- Practice II. 2 (Course guarantor)
- Practice III. 1 (Course guarantor)
- Practice III. 2 (Course guarantor)
- Theory and History of Drama in Education and Children's Theatre 1 (Course guarantor)
- Theory and History of Drama in Education and Children's Theatre 2 (Course guarantor)
- Theory and History of Drama in Education and Children's Theatre 3 (Course guarantor)
- Theory and History of Drama in Education and Children's Theatre 4 (Course guarantor)
- Theory of Drama in Education 1 (Course guarantor)
- Diploma thesis led and defended successfully:
-
- Moravčíková Monika – Využitie predmetu a práca s ním v dramatickej výchove
- Slavíková Dagmar – Dramatická výchova jako zájmová estetická činnost v Dětském domově se školou ve Slaném
- Jiránková Pavla – Po stopách táborské synagogy. Využití židovské tematiky pro víkendový projekt
- BcA. Pajanková Naděžda – Cesta k divadelnímu tvaru se skupinou dospívajících
- Korbelová Lenka – Dílo Josteina Gaardera amožnosti jeho využití v dramatické výchově
- Vitingerová Pavla – Svět Astrid Lindgrenové v kontextu dramatické výchovy
- Ponížilová Koutová Lubomíra – Romské pohádky - cesta k překonání předsudků
- MgA. Kopecká Aneta – Divadlo DRAK a jeho vliv na divadlo Spare Parts Puppet Theatre
- Lažanová Michaela – Uplatnění metod dramatické výchovy při výuce češtiny jako cizího jazyka
- MgA. Řezníčková Kateřina – České divadlo pro děti v první polovině 19. století
- BcA. Fidlerová Klára – Tři setkání s literaturou.
- BcA. Jedličková Klára – Poetický večer pro nejmenší
- BcA. Maděryč Vojtěch – Zástup - dramatizace povídky Raye Bradburyho
- BcA. Žáková Dana – Inscenační práce s dětmi dvou skupin na různých ZUŠ
- Nečasová Markéta – Metody dramatické výchovy jako cesta k rozvoji dětského čtenářství
- Šimůnek Antonín – Současná česká próza s dětským hrdinou jako předloha pro divadlo hrané dětmi
- MgA. Jurinová Barbora – Obrazy prechodu v ľudových rozprávkách
- MgA. Laloušková Kateřina – Využití DV v průřezových tématech na základní škole praktické
- MgA. Turková Martina – Pohádky H.Ch.Andersena v dramatizacích českých dětských souborů
- MgA. von Vorst Daniela – Projekt TUSCH - německý model spolupráce profesionálních divadel a škol
- Mgr.BcA. Káňová Žaneta Ph.D. – Využití postupů storytellingu v přípravě inscenace se středoškolským souborem
- Mgr.BcA. Machková Tereza – Literární předloha jako cesta k tématu nesvobody
- MgA. Pavlíčková Andrea – Poetika pohádek Jana Wericha v divadle hraném dětmi
- MgA. Šimánková Martina – Poezie Josefa Bruknera pro děti a její inspirace pro dramatickou výchovu