Mgr. Helena BENDOVÁ
- Email:
- helena.bendova@famu.cz
- Courses:
-
- Diploma thesis led and defended successfully:
-
- Höschl Patrik – Narativní specifika seriálů nové generace
- BcA. Ludvíková Hana – Naomi Kawase: Doteky
- BcA. Kazda Petr – Význam monologu a dialogu ve filmech Gaspara Noé
- BcA. Alexa Libor – Machinima - od fragů k framům
- BcA. Čákanyová Viera – Jean-Pierre a Luc Dardenne. Hraná tvorba v kontexte podtupov (kódov) dokumentárneho filmu (na príklade
filmov Rosetta a Syn)
- MgA.BcA. Bažantová Magdaléna – Autobiografické fikce
- BcA. Jindřichová Markéta – Paris, je t´aime
- BcA.MgA. Ludvíková Hana – Možnosti filmu v artefiletice
- BcA. Podzimek Matěj – Kultovní film
- MgA. Machajová Dana – Trans naratív
- BcA. Kačerovská Kateřina – Poloplastická loutka a ostatní animační technologie
- MgA. Mendoza Valerio – The Affected Flesh
- BcA. Janatková Veronika – Aktivní diváctví a současný dokumentární film 2.0.
- BcA. Midriaková Monika – Krajina pamäte ako domov - vo filmoch Alaina Resnaisa Prozreteľnosť a Môj strýko z Ameriky
- BcA. Toulová Eva – 3D jako odůvodněný filmový prostředek posunující význam filmu
- MgA. Doležálková Klára – Kruhovy objezd (Na pusty ostrov dva fotaky a tebe)
- BcA. Gáboriková Lucia – Ženská postava ako "rekvizita"
- BcA. Švarcová Johana – Zvuková stopa
- BcA. Böhm Michal – Fenomén vyprázdněné narace
- BcA. Matvija Marek – Fujara a šakuhači
- BcA. Kabelková Adéla – Fan fiction se zaměřením na Mary Sue
- BcA. Mészáros Šimon – Výrazové prostriedky vo filme Mind Game(2004)
- BcA. Kolářová Klára – Hrdinky v celovečerních filmech Jessicy Hausnerové
- BcA. Hosenseidl Radek – Animace ve službách současného nezávislého queer filmu
- BcA. Hrnčířová Agáta – Pornografie ve francouzském artovém filmu
- MgA. Vlasáková Klára – Ženské hrdinky ve vybraných filmech Marleen Gorrisové
- MgA. Kučerová Zuzana – Česká televize a náctiletý divák
- MgA. Námerová Barbora – "Magická kríza" - dramatický model pre príbehy z oblasti "nadprirodzeného škodenia"
- MgA. Petříková Lea – Umělecké filmy produkované farmaceutickou společností Sandoz
- MgA. Kabelková Adéla – Princip Mary Sue aneb jak nestvořit příliš dokonalou postavu
- BcA. Nevolníková Barbora – Mad men: štúdia jedného seriálu
- BcA. Moravec Ondřej – Mezi filmem a počítačovou hrou: odlišnosti a podobnosti způsobů vyprávění
- MgA. Beran Matěj – Vlogy jako součást tvorby české youtuberské komunity
- MgA. Unkovski Georgi – THE IMMERSIVE WORLD OF VIDEO GAMES AND THE GAMING CONCEPTS IN THE FUTURE OF CINEMA
- MgA. Bílková Kateřina – Zpětná vazba při obhajobách závěrečných prací na uměleckých školách
- MgA. Adámková Tereza – Domácí vaření v televizi
- MgA. Švarcová Johana – Vztah elektronické hudby s filmem
- BcA. Rezler Luboš – Gaspar Noe, autor zvrácené narace
- BcA. Sýkora Andrej – Temporalita videohier
- BcA. Zelenka Kryštof – Česká hraná tvorba pohledem esejistické filmové kritiky
- Paľovský Janek – Tvůrčí a technická specifika vývoje filmů pro VR
- BcA. Milec František – RuPaul's Drag Race
- MgA. Matvija Marek – Nesnesitelná blízkost
- MgA. Švarcová Barbora – Mediální obraz výtvarného umění v České televizi
- BcA. Pleskač Matěj – Fenomén "Let´s Play"
- MgA. Honcoopova Haruna – Čínský nezávislý dokumentární film (1990-2018) v kontextu cenzurních opatření
- MgA. Hosenseidl Radek – Coming out náctiletých queer hrdinů v současném evropském filmu
Generated on 2018-06-18