Česká verzeČeská verze
ACADEMY OF PERFORMING ARTS IN PRAGUE

Mgr. Helena BENDOVÁ

Email:
helena.bendova@famu.cz
Courses:
Diploma thesis led and defended successfully:
  • Höschl Patrik – Narativní specifika seriálů nové generace
  • BcA. Ludvíková Hana – Naomi Kawase: Doteky
  • BcA. Kazda Petr – Význam monologu a dialogu ve filmech Gaspara Noé
  • BcA. Alexa Libor – Machinima - od fragů k framům
  • BcA. Čákanyová Viera – Jean-Pierre a Luc Dardenne. Hraná tvorba v kontexte podtupov (kódov) dokumentárneho filmu (na príklade filmov Rosetta a Syn)
  • MgA.BcA. Bažantová Magdaléna – Autobiografické fikce
  • BcA. Jindřichová Markéta – Paris, je t´aime
  • BcA.MgA. Ludvíková Hana – Možnosti filmu v artefiletice
  • BcA. Podzimek Matěj – Kultovní film
  • MgA. Machajová Dana – Trans naratív
  • BcA. Kačerovská Kateřina – Poloplastická loutka a ostatní animační technologie
  • MgA. Mendoza Valerio – The Affected Flesh
  • BcA. Janatková Veronika – Aktivní diváctví a současný dokumentární film 2.0.
  • BcA. Midriaková Monika – Krajina pamäte ako domov - vo filmoch Alaina Resnaisa Prozreteľnosť a Môj strýko z Ameriky
  • BcA. Toulová Eva – 3D jako odůvodněný filmový prostředek posunující význam filmu
  • MgA. Doležálková Klára – Kruhovy objezd (Na pusty ostrov dva fotaky a tebe)
  • BcA. Gáboriková Lucia – Ženská postava ako "rekvizita"
  • BcA. Švarcová Johana – Zvuková stopa
  • BcA. Böhm Michal – Fenomén vyprázdněné narace
  • BcA. Matvija Marek – Fujara a šakuhači
  • BcA. Kabelková Adéla – Fan fiction se zaměřením na Mary Sue
  • BcA. Mészáros Šimon – Výrazové prostriedky vo filme Mind Game(2004)
  • BcA. Kolářová Klára – Hrdinky v celovečerních filmech Jessicy Hausnerové
  • BcA. Hosenseidl Radek – Animace ve službách současného nezávislého queer filmu
  • BcA. Hrnčířová Agáta – Pornografie ve francouzském artovém filmu
  • MgA. Vlasáková Klára – Ženské hrdinky ve vybraných filmech Marleen Gorrisové
  • MgA. Kučerová Zuzana – Česká televize a náctiletý divák
  • MgA. Námerová Barbora – "Magická kríza" - dramatický model pre príbehy z oblasti "nadprirodzeného škodenia"
  • MgA. Petříková Lea – Umělecké filmy produkované farmaceutickou společností Sandoz
  • MgA. Kabelková Adéla – Princip Mary Sue aneb jak nestvořit příliš dokonalou postavu
  • BcA. Nevolníková Barbora – Mad men: štúdia jedného seriálu
  • BcA. Moravec Ondřej – Mezi filmem a počítačovou hrou: odlišnosti a podobnosti způsobů vyprávění
  • MgA. Beran Matěj – Vlogy jako součást tvorby české youtuberské komunity
  • MgA. Unkovski Georgi – THE IMMERSIVE WORLD OF VIDEO GAMES AND THE GAMING CONCEPTS IN THE FUTURE OF CINEMA
  • MgA. Bílková Kateřina – Zpětná vazba při obhajobách závěrečných prací na uměleckých školách
  • MgA. Adámková Tereza – Domácí vaření v televizi
  • MgA. Švarcová Johana – Vztah elektronické hudby s filmem
  • BcA. Rezler Luboš – Gaspar Noe, autor zvrácené narace
  • BcA. Sýkora Andrej – Temporalita videohier
  • BcA. Zelenka Kryštof – Česká hraná tvorba pohledem esejistické filmové kritiky
  • Paľovský Janek – Tvůrčí a technická specifika vývoje filmů pro VR
  • BcA. Milec František – RuPaul's Drag Race
  • MgA. Matvija Marek – Nesnesitelná blízkost
  • MgA. Švarcová Barbora – Mediální obraz výtvarného umění v České televizi
  • BcA. Pleskač Matěj – Fenomén "Let´s Play"
  • MgA. Honcoopova Haruna – Čínský nezávislý dokumentární film (1990-2018) v kontextu cenzurních opatření
  • MgA. Hosenseidl Radek – Coming out náctiletých queer hrdinů v současném evropském filmu
Generated on 2018-06-18