doc. MgA. Jakub KORČÁK
Předměty
- Diplomní seminář 1
- Divadlo v historii západní kultury 1
- Divadlo v historii západní kultury 2
- Erasmus Acting Project (garant předmětu)
- Inscenační tvorba 1 (garant předmětu)
- Nezávislý projekt 1 (garant předmětu)
- Nezávislý projekt 1 (garant předmětu)
- Projekt Erasmus I. 1
- Režijní tvorba 1 (garant předmětu)
- Režijní tvorba 1 (garant předmětu)
- Režijní tvorba 1 (garant předmětu)
- Režijní tvorba 2 (garant předmětu)
- Režijní tvorba 2 (garant předmětu)
- Režijní tvorba 2 (garant předmětu)
- Scénická tvorba 1 (garant předmětu)
- Scénická tvorba 3 (garant předmětu)
- Scénická tvorba 3 (garant předmětu)
- Scénická tvorba 4 (garant předmětu)
- Scénická tvorba 4 (garant předmětu)
- Scénografie 1
- Scénografie 2
- Scénografie 3
- Scénografie 4
- Scénologie 1 (garant předmětu)
- Scénologie 2 (garant předmětu)
- Scénologie 3 (garant předmětu)
- Scénologie 4 (garant předmětu)
- Zahraniční stáž
- Zahraniční stáž
- Zahraniční stáž
- Základy režie 1 (garant předmětu)
Vedené obhájené VŠKP
- BcA. Ludvíková Tereza – Specifika spolupráce režiséra s hercem při tvorbě dramatické postavy
- BcA. Rut Adam – Hra s otevřeným koncem
- Ludvíková Tereza – Režisér jako iniciátor kolektivní tvořivosti při tvorbě inscenace a zodpovědnosti za společné dílo
- MgA. Frösslová Markéta – Determinanty herecké práce ? relaxace a reflexe
- MgA. Rut Adam – Divadlo a fachidiocie?
- MgA. Šiktanc David – Skryté aspekty režijní práce
- Bc.MgA. Inda Maldifassi Francisca – Candide, the Operetta by Leonard Bernstein
- MgA. Barriere Alexandre – Mirth and matter
- BcA. Tretiag Štěpán – Dramatický text jako závazné východisko k prostorové realizaci
- MgA. Kučera Jáchym – Rovnováha vnitřního a vnějšího při tvorbě postavy
- MgA. Krotovych Ihor – Překonávání psychosomatických bloků v herecké tvorbě
- BcA. Kačmarčík Josef – Inscenační potenciál současné ruské hry
- MgA. Svozil Adam – Scénická realizace nedramatického textu
- MgA. Mohammadi Kangarani Azadeh – Persian Storytelling & European Storytelling