Filmový marketing Workshop: Jak získat co nejširší publikum pro svůj film

Předmět není vypsán Nerozvrhuje se

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
305MFMA zápočet 1 5 hodiny výuky za celý semestr (45 minut), 21 až 26 hodin domácí příprava česky letní

Garant předmětu

Jméno vyučujícího (jména vyučujících)

Katedra

Předmět zajišťuje Katedra produkce

Obsah

Modul je koncipován jako workshop zaměřený na tvorbu marketingové a komunikační strategie pro filmový projekt. Cílem modulu je definovat marketing filmu pro filmové producenty, vymezit jeho hranice, hledat synergie mezi kreativními přístupy filmové tvorby a marketingovými nástroji, a stanovit efektivní komunikační linky pro potenciálního diváka. V rámci modulu si také definujeme potenciál filmu Poslední sezóna, jeho primární cílové skupiny a konkrétní komunity, které můžeme díky digitálnímu marketingu oslovovat originálním způsobem. Ukážeme si, že marketing filmu může být také kreativní proces. V průběhu interaktivního workshopu si projdeme cestu od insights filmu, přes definice cílů komunikace, definice cílové skupiny, zadání vizuální identity až po komunikační linky pro sociální média a fázi PR – festivalové i pro kino distribuci a speciální projekce mimo klasickou distribuci.

Na workshopu budeme pracovat s předem určeným filmovým dílem, pro které navrhneme strategii vstupu do kin, a to včetně výběru marketingových kanálů pro efektivní komunikaci k jednotlivým cílovým skupinám, s cílem vzbudit zvědavost a podpořit rozhodnutí jít na film do kina.

Základní struktura workshopu:

· Úvod – základní kameny marketingové a komunikační strategie

· Co je DNA filmu, měřitelné cíle

· Cílové skupiny a jejich oslovení na časové ose

· Komunikační linky a strategie pro sociální média

· Média formáty, influenceři a ambasadoři pro váš film

· Harmonogram a rozpočet pro komunikaci

· Speciální distribuce a partneři filmu

Kapacita modulu bude z důvodů připravených skupinových aktivit omezena na max. 18 osob.

Výsledky učení

-

Předpoklady a další požadavky

-

Literatura

-

Hodnoticí metody a kritéria

100% docházky

Poznámka

Informace o lektorkách:

Mgr. Lucie Medková je CEO agentury P2M Consulting a svůj profesní život zasvětila marketingu a vzdělávání. Řadu let se pohybuje ve světě byznysu a nových technologií a spolupracuje na tvorbě marketingových a komunikačních strategií pro klienty z kreativních oborů i NGO. V posledních několika letech se jako marketingová specialistka podílí na komunikačních strategiích a PR českých a slovenských filmů (Mord, Tady Havel, slyšíte mě?, Janžurka, Jiříkovo vidění, Světlonoc atd.). Vydala knihu Hrdinové digitální doby, která formou 28 inspirativních rozhovorů zachycuje éru digitálního marketingu na českém a slovenském trhu. Ještě během studií založila dnes již legendární nakladatelství Triáda, jehož tituly dodnes pravidelně získávají prestižní ceny, jako je Magnesia Litera.

Mgr. Klára Vorlíčková vystudovala německý jazyk a historii, ale od počátku své kariéry se pohybuje v oblasti médií, marketingu a komunikace. Začínala v oddělení komunikace Univerzity Karlovy v Praze a následně pracovala jako tisková mluvčí a vedoucí komunikace Uměleckoprůmyslového musea v Praze. Působila v mediálních projektech Deník a PPF Naše adresa. Dnes spolupracuje v rámci P2M Consulting na vzdělávacích a rozvojových programech pro korporátní klienty a vytváří marketingové a komunikační strategie pro kulturní projekty především z oblasti filmu (Janžurka, Mord, Dajori aj.). Je spoluautorkou dvou publikací – Hrdinové digitální doby (28 rozhovorů s lídry digitálního marketingu na CZ/SK trhu) a BUM! 75x Champagne (knižní průvodce po regionu Champagne a šampaňských vínech).

Další informace

Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje

Předmět je součástí následujících studijních plánů