Video Backstage
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
309VB | zápočet | 2 | 28 hodiny SEMINÁŘŮ za celý semestr (45 minut), 29 až 39 hodin domácí příprava | česky | letní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Katedra
Předmět zajišťuje Katedra animované tvorby
Obsah
Obsah výuky
Během semestru teoreticky probereme základy video techniky a techniky přidružené k tvorbě video projekcí. Dále se budeme prakticky věnovat výuce základních softwarových nástrojů na tvorbu projekcí.
Úvod
- teoretické znalosti audiovizuální techniky
Jádro
- práce s různým softwarem určeným na tvoření video projekcí.
- hledání formy a technického řešení (pipeline)
Cíl předmětu
Rozhled a ujasnění technologických postupů při práci s digitálním obrazem v projekční praxi.
Výsledky učení
Výsledek předmětu
Studenti vytvoří testovací setupy, na jejichž základě je možné ověřit funkčnost teoretických znalostí. Studenti si otestují vytvořené podklady a znalosti pro jejich závěrečnou práci, která bude realizovaná v předmětu „Videomapping – cvičení“ v dalším semestru výuky.
Předpoklady a další požadavky
Žádné
Literatura
KUBA, Petr, VÍT, Vladimír: Televizní technika, vydal: BEN - technická literatura, 2003, 208 str., ISBN: 80-86056-88-0, EAN: 9788086056883
Murray, James D.; VanRypen, William: Encyclopedia of graphics file formats O´Reilly 1995, 2005 .ISBN-13: 978-1565920583, ISBN-10: 1565920589
D.Franklin: Flash MX Macromedia 2008.
BERÁNEK, Petr. Digitální video v praxi: [podrobný průvodce]. 2., zcela přeprac. Vyd. Praha: Mobil Media, 2003. ISBN 80-865-9334-7.
Hodnoticí metody a kritéria
Praktická na základě vytvořených startovacích setupů
Poznámka
Žádná poznámky
Další informace
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Animovaná tvorba - magistr_2021 (Povinné předměty)