3D pro uměleckou tvorbu 2

Předmět není vypsán Nerozvrhuje se

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
373TDU2 zkouška 2 2 hodiny DÍLEN týdně (45 minut), 29 až 39 hodin domácí příprava česky letní

Garant předmětu

Jméno vyučujícího (jména vyučujících)

Katedra

Předmět zajišťuje Centrum audiovizuálních studií

Obsah

Kurz seznamuje uchazeče s obecnými základy 3D grafiky v oblastech jako je tvorba statického a pohyblivého obrazu a real-time simulace. Cílem kurzu je zvládnutí základních technik pro přípravu 3D grafiky (3D modely, materiály, textury, animace, render, programování).

Výsledky učení

Základní znalosti, které jsou aplikovatelné ve všech moderních programech

(Hard surface modelling, UV mapping, Animation Keyframes,

● Znalost moderních řešení starých problémů

● Počítačem generovaných obsah a tzv. virtuální realitu brát jako součást světa

ve kterém žijeme, ne jako možnost pro eskapismus

● Vědomí o hranicích tohoto oboru, které staví na vědeckém pokroku v oboru

informatika a psychologie

Předpoklady a další požadavky

ideálně 2D grafika - photoshop.

Předmět 373TDU2 může při kontrole studijních plánů nahradit předmět 373TDUT2

Literatura

vlastní PC s programem Blender a Adobe Photoshop či Gimp.

Hodnoticí metody a kritéria

1.SEMESTR (ZÁPOČET) - výsledek studia

složitost - j. blinns Voyager během cca 1,5 hodiny.

ideálně základní renderer

model - opět referenčně j. blinns voyager

glass)

  1. SEMESTR (ZKOUŠKA) - výsledek studia

realistický render), animace (keyframová a simulovaná), render - video,

multipass

z oborů cgi - simulace, vizualizace (něco co ještě nebo už neexistuje)

Poznámka

-

Další informace

Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje

Předmět je součástí následujících studijních plánů