Studijní plán Dance Pedagogy (BA) - Methods of Modern and Contemporary Dance - from 2023/24 – 3. ročník
Studijní program:
Dance Pedagogy
Specializace:
Methods of Modern and Contemporary Dance
Typ studia: Bakalářské
| Název předmětu | ZIMNÍ SEMESTR | LETNÍ SEMESTR | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| vyučující | kód | zakončení | kredity | rozsah | kód | zakončení | kredity | rozsah | ||
| Povinné předměty hlavní | ||||||||||
| Didactics and Methodology for Modern and Contemporary Dance
|
107EDMD5 | Z | 4 | 4ST | 107EDMD6 | ZK | 4 | 4ST | ||
| Pedagogical Seminar for Modern and Contemporary Dance
|
107EPSM3 | Z | 2 | 1ST | 107EPSM4 | Z | 2 | 1ST | ||
| Minimální počet kreditů za semestr | 6 | 6 | ||||||||
| Povinné předměty s možností opakovaného zapsání | ||||||||||
| Dance Partnering in Modern and Contemporary Dance
|
107DPMC1 | Z | 1 | 2CT | 107DPMC2 | Z | 1 | 2CT | ||
| Bachelor Diploma Thesis Seminar
|
107BDTS1 | Z | 3 | 5SS | 107BDTS2 | Z | 3 | 5SS | ||
| Basics of Choreography for Students of Dance Pedagogy and Choreology
|
107BCH1 | Z | 2 | 2CT | 107BCH2 | ZK | 2 | 2CT | ||
| Folk Dance Training
|
107FDT5 | Z | 2 | 2CT | 107FDT6 | Z | 2 | 2CT | ||
| Modern and Contemporary Dance Training
|
107MCDT5 | Z | 2 | 2CT | 107MCDT6 | Z | 2 | 2CT | ||
| Modern Dance in Europe and America
|
107MDEA1 | Z | 3 | 1PT | 107MDEA2 | ZK | 3 | 1PT | ||
| Music for Dance in 20th and 21st Centuries
|
107MDC1 | Z | 2 | 1PT | 107MDC2 | ZK | 2 | 1PT | ||
| Pedagogical Psychology
|
107PSY1 | Z | 2 | 1PT | 107PSY2 | ZK | 2 | 1PT | ||
| Selective Didactics and Methodology
|
107SDM5 | Z | 3 | 3ST | 107SDM6 | ZK | 3 | 3ST | ||
| Training of Classical Ballet Technique
|
107TCBT5 | Z | 2 | 2CT | 107TCBT6 | Z | 2 | 2CT | ||
| Minimální počet kreditů za semestr | 22 | 22 | ||||||||
| Počet předepsaných kreditů celkem | 28 | 28 | ||||||||
| Doporučený počet kreditů za semestr, které byste měli získat z povinně volitelných a volitelných předmětů | 2 | 2 | ||||||||
| Celkový doporučený počet kreditů za semestr | 30 | 30 | ||||||||