prof. JUDr. Jiří SRSTKA
Courses
- Basics of Theatre Producing 1 (Course guarantor)
- Copyright Law 1 (Course guarantor)
- Copyright Law 2 (Course guarantor)
- Graduation Theses Project 1
- Graduation Theses Project 2
- Intellectual property rights 1 (Course guarantor)
- Management and dramaturgy (Course guarantor)
- Management Atelier 1
- Management Atelier 2
- Management Atelier 3
- Management Atelier 4
- Producing Theatre I. 1 (Course guarantor)
- Producing Theatre I. 2 (Course guarantor)
- Public law in practice (Course guarantor)
- Research Project 2
- Theater Projects (Course guarantor)
Diploma thesis led and defended successfully
- BcA. Leščáková Jana – Teatro alla Scalla
- Rothová Michaela – Umělci v pracovněprávních vztazích
- Kučerová Tereza – Komparace uměleckých agentur kontinentálního a anglosaského typu
- BcA. Košut Viktor – Scénická hudba při divadelních představeních
- BcA. Sochová Tereza – Kultura v armádě ČR
- BcA. Kaniaková Valerie – Rozvržení pracovní doby orchestrálního hudebníka, jakož i další problémy spojené s provozem operního orchestru
- BcA. Košařová Eva – Pozice agentury DOMINIK CENTRUM s.r.o. na plzeňské kulturní scéně
- BcA. Vlčková Jovanka – Role Divadla Ta Fantastika na změny grantového systému Magistrátu hl. města Prahy
- Petrlová Michaela – Divadlo jako družstvo
- BcA. Topinka Jan – Dědické řízení v autorském právu
- MgA. Málková Gabriela – Koncerty zahraniční populární hudby v ČR
- BcA. Kamenická Kristýna – Lisabonská opera a balet
- MgA. Košařová Eva – Ekonomika založení divadla
- Mgr. Adamovský Michal – Vývoj autorského práva ve fotografii od roku 1948
- Mgr. Adamovský Michal – Fotografie a majetková práva
- BcA. Hůlková Kateřina – SMLUVNÍ VZTAHY V DIVADLE
- BcA. Fialová Daniela – Pořádání operních představení a festivalů pod širým nebem
- MgA. Kamenická Kristýna – Operní koprodukce jako projekt
- MgA. Topinka Jan – Ochrana osobnosti v divadelní praxi
- MgA. Hůlková Kateřina – Neziskové právnické osoby dle nového občanského zákoníku
- BcA. Strýček Václav – Specifika produkce nové opery
- MgA. Battěk Jan – Návrh zákona o veřejné kulturní instituci
- BcA. Pazderová Kateřina – Delimitace Státní opery Praha v roce 1992
- MgA. Náhlíková Petra – Práva výkonných umělců
- BcA. Rozkovec Richard Juan – Zastupování výkonných umělců
- BcA. Diblíková Martina – Pracovní poměr s výkonnými umělci na dobu určitou / neurčitou
- BcA. Honeiser Jan – Notové materiály v nové opeře
- MgA. Srba Martin – Ochrana investic producentů v umění
- MgA. Náhlíková Martina – Dědění z hlediska autorského práva
- BcA. Řepová Kristýna – Repertoárové a seriálové provozování divadelních scén
- BcA. Pavlíčková Kateřina – Specifika nového cirkusu
- MgA. Pazderová Kateřina – Právní aspekty úpravy dramatického textu a adaptace v divadle
- MgA. Nushart David – Práva a povinnosti diváků
- BcA. Karbanová Lucie – Aplikace bestsellerové doložky v divadelním provozu
- BcA. Serbousková Karolína – Užití osiřelých děl v divadle
- MgA. Búrik Jan – Kolektivní smlouvy v divadelní praxi
- MgA. Krenčíková Eva – Transformace operního souboru Jihočeského divadla ?
- BcA. Sopková Tamara – Řízení nezávislého orchestru na příkladu Collegia 1704
- BcA. Battěk Jan – Řešení krize v českém dabingu
- MgA. Hájková Martina – Právo duševního vlastnictví v kontextu divadelního provozu
- BcA. Búrik Jan – Příprava rekonstrukce budovy Státní opery
- MgA. Charvátová Agáta – Pracovní úrazy a nemoci z povolání v divadelním provozu
- MgA. Ruttenbacherová Aneta – Pracovní doba zaměstnanců v divadelním prostředí
- BcA. Košťálová Natálie – Vznik a užití divadelního kostýmu
- BcA. Nováková Lucie – Využití zvířat v uměleckých produkcích