Profesní angličtina 3

Předmět není vypsán Nerozvrhuje se

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
702HPA3 zápočet 3 2 hodiny SEMINÁŘŮ týdně (45 minut), 57 až 72 hodin domácí příprava česky zimní

Garant předmětu

Jméno vyučujícího (jména vyučujících)

Katedra

Předmět zajišťuje Centrum jazykové přípravy

Obsah

Week 1: Revision, Agreeing and Disagreeing

Week 2: Decision-making

Week 3: SWOT, Countability

Week 4: Basic Marketing Terms, Countability

Week 5: The Four 's of Marketing, Articles

Week 6: Promotion, Writing a press release, Passive voice

Week 7: Branding, Articles revision

Week 8: CRM, Have something done

Week 9: Arts Marketing, Articles revision

Week 10: Social media skills, -ed and -ing adjectives

Week 11: Targeting beyond core audience, Passive voice and Have something done revision

Week 12: Segmentation

Week 13: Revision

Výsledky učení

Po úspěšném absolvování předmětu budou studenti schopni:

využívat komunikační a jazykové dovednosti v rozsahu probíraných gramatických jevů na úrovni B1+ podle SERR

Předpoklady a další požadavky

Znalost AJ na úrovni B1+

Literatura

Povinná literatura:

Mackenzie, Ian. Management and Marketing. LTP, 1997. ISBN 1 899396 80 2

Mackenzie, Ian. Financial English. LTP, 1995. ISBN 1 899396 00 4

Mascull, Bill. Business Vocabulary in Use. CUP, 2002. ISBN 0 521 77529 9

Mascull, Bill. Business Vocabulary in Use Advanced. CUP, 2010. ISBN 978 0521 128292

Koestner, Almut. Business Advantage. Student’s Book. Intermediate. CUP, 2012. ISBN 978 0 521 13220 6

Rosenberg, Marjorie. Business Advantage. Personal Study Book. Intermediate. CUP, 2012. ISBN 978 1 107 692264 0

Doporučená literatura:

Handford, Michael. Business Advantage.Student’s Book. Upper-Intermediate. CUP, 2011. ISBN 978 0 521 132217 6

Godwin, Joy. Business Advantage.Personal Study Book. Upper-Intermediate. CUP, 2011. ISBN 978 0 521 281130 0

Hewings, Martin. Advanced Grammar in Use. CUP, 2000. ISBN 0 521 49868 6

Kennedy, Michael. Oxford Concise Dictionary of MUSIC. OUP, 1996. ISBN 0 19 280037 X

McCarthy, Michael a O´Dell, Felicity. English Vocabulary in Use. CUP, 1996. ISBN 0 521 423961

Murphy, Raymond. English Grammar in Use. 3rd Edition. CUP, 2004. ISBN 0 521 53289 2

Vince, Michael. Intermediate Language Practice. 3rd Edition. Macmillan, 2010. ISBN 9780 2307 2698 7

Powell, Mark. Presenting in English. LTP, 1996. ISBN 1 899396 30 6

Foster, Kenneth. Arts Leadership (Mastering Management in the Creative and Cultural Industries). London: Routledge, 2018. ISBN: 978-1138740297.

Mallia, Karen L. Leadership in the Creative Industries: Principles and Practice. Wiley-Blackwell, 2019. ISBN: 978-1-119-33400-2.

Rosewall, Ellen. Arts Management: Uniting Arts and Audiences in the 21st Century. Oxford: OUP, 2013. ISBN: 978-0199973705.

Tonks, Ann. A to Z of Arts Management: Reflections on Theory and Reality. 2nd edition. London: Routledge, 2020. ISBN: 9780367351397.

Hodnoticí metody a kritéria

Zápočet je udělen za:

Povinná docházka je 70%, tedy minimální účast na 9 seminářích.

Webová stránka předmětu

https://moodle.amu.cz/course/view.php?id=1352

Poznámka

nejsou

Další informace

Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje

Předmět je součástí následujících studijních plánů