odb. as. Petr OUKROPEC
Courses
- Anidok 2nd year KAT
- Author's portrait 2. year KDT
- Bachelor film CAS
- Bachelor film KAT, KDT
- Bachelor film KR
- Bachelor film KSS
- Color etude 35mm KK
- Documentary/Atelier CDM
- Dream 16mm KK
- Feature film KR
- Filmová báseň 4. ročníku KDT
- Graduate film KR
- Graduation film CAS
- Graduation film KAT, KDT
- Graduation film KSS
- Graduation Project CDM
- Graduation Project CDM - cooperation in pairs
- KSD Selection Module (15-minute session)
- Live editing DAMU theatre / HAMU concert
- Metro 16mm KK
- Practical exercises of previous years 1
- Practical exercises of previous years 2
- Practical exercises of previous years 3
- Practical exercises of previous years 4
- Practical exercises of previous years 5
- Practical exercises of previous years 6
- Production Assistant 2
- Production Assistant - Deputy
- Production Assistant - Runner
- Production workshop 1
- Production workshop 3
- Rainbow Exercise 35mm 2nd year CINKK
- Reportage KDT
- Short Fiction CDM
- Short Fiction CDM - cooperation in pairs
- Studio exercise of the 3rd year
- TV experiment KDT
Diploma thesis led and defended successfully
- Kalandrová Pavlína – Problematika realizace historického filmu v současnosti
- BcA. Mareček Ludvík – Dopady digitalizace na český televizní trh
- BcA. Horák Petr – Video na českém internetu
- BcA. Císařová Markéta – Současná výroba autorských dokumentárních filmů
- BcA. Knoblochová Martina – Marketingové nástroje českého a evropského filmu - příkladová studie
- Vlach Jiří – Development z pohledu českého producenta celovečerních filmů
- BcA. Herzánová Eva – Vývoj a současný stav digitalizace kin a kinodistribuce v ČR
- BcA. Sijerčič Jasmina – Výroba a distribuce dokumentárních filmů ve Francii
- BcA. Dočekalová Hedvika – Vývoj televizního seriálu
- BcA. Melichar Martin – Specifika, strategie a tvůrčí přístupy v PR u současných českých debutů
- BcA. Novotný Mikuláš – Producent jako iniciátor filmové tvorby v ČR
- BcA. Papalová Tereza – Česká televize po roce 2012
- BcA. Sedláčková Dagmar – Marketingové strategie v období developmentu filmového projektu
- BcA. Žaloudková Klára – Nástup DCP a proměna distribuce
- BcA. Hněvsová Kristýna – Crowdfunding jako způsob financování filmu
- BcA. Šafer Kryštof – Dokumentární dílo a jeho život mimo sály kin a TV obrazovky
- BcA. Žáčková Julie – Studentský film jako žánr a jeho účast na zahraničních filmových festivalech
- BcA. Šonková Barbora – Financování audiovizuálních děl v Německu a možnosti spolupráce s českými producenty
- BcA. Nesimi Sanjin – Struktura a mezinárodní financování neziskových organizací v oblasti kultury v kontextu obsahové svobody.
- BcA. Kamarytová Bára – Online distribuce českých filmů
- MgA. Žaloudková Klára – Vědomí tradice, vědomí koncepce
- BcA. Dusil Marek – Současná americká nezávislá filmová produkce
- BcA. Netíková Martina – Problematika krátkometrážní tvorby z pohledu producenta
- BcA. Květová Kristýna – Alternativní formy distribuce v České republice
- MgA. Pavlíčková Eva – Problematika vzniku druhého hraného filmu po roce 2000
- BcA. Lukeš Ondřej – Specifika výroby nízkorozpočtových hraných filmů v ČR
- BcA. Poch Peter – Rozdiely medzi českým a slovenským hraným filmom z hľadiska verejnej podpory
- BcA. Kolářová Agáta – Komparace odměňování podle genderu a jeho zastoupení v seriálové tvorbě České televize
- MgA. Netíková Martina – Krátkometrážní tvorba a její kinodistribuce v kontextu české audiovize
- BcA. Konečná Adéla – Regionální podpora audiovizuální tvorby v ČR
- BcA. Skoumalová Barbora – Komparace distribuce studentských filmů na FAMU a Národní filmové škole v Lodži
- MgA. Novotný Mikuláš – Budoucnost evropských producentů filmu umělecké hodnoty
- BcA. Lísalová Anna – Dramaturgie artových distributorů
- BcA. Pešula Tomáš – Profil HBO se zaměřením na původní tvorbu v České republice a možnosti spolupráce
- BcA. Smrček Tomáš – Problematika vysokého rozlišení v digitální kinematografii
- BcA. Havelka Oldřich – Produkční Servisy Pro Zahraničního Klienta V Oblasti Reklamy
- BcA. Vondráčková Alexandra – MFF Karlovy Vary v kontextu světových filmových událostí
- MgA. Šonková Barbora – Fenomén audiovizuálních děl z pohledu producenta