prof. MgA. Jan VEDRAL, PhD.
Courses
- Academic Stay Abroad A (Course guarantor)
- Academic Stay Abroad B (Course guarantor)
- Academic Stay Abroad C (Course guarantor)
- Artistic Research Practice 1 (Course guarantor)
- Artistic Research Practice 2 (Course guarantor)
- Artistic Research Practice 3 (Course guarantor)
- Artistic Research Practice 4 (Course guarantor)
- Basics of Theatre Terminology 1 (Course guarantor)
- Conference Attendance without a Submission (Course guarantor)
- Doctoral Research 1 (Course guarantor)
- Doctoral Research 2 (Course guarantor)
- Doctoral Research 2
- Doctoral Research 3 (Course guarantor)
- Doctoral Research 4 (Course guarantor)
- Doctoral seminar 1 (Course guarantor)
- Doctoral Seminar 2 (Course guarantor)
- Doctoral Seminar 3 (Course guarantor)
- Doctoral Seminar 4 (Course guarantor)
- Dramaturgical Thinking (Course guarantor)
- Dramaturgy 5 (Course guarantor)
- Dramaturgy 6 (Course guarantor)
- Dramaturgy of Post-dramatic Theatre 1
- Dramaturgy of Post-dramatic Theatre 2
- Grant Application Submission (Course guarantor)
- Independent Pedagogical Practice (Course guarantor)
- International Conference with a Submission (Course guarantor)
- Pedagogical Practice 1 (Course guarantor)
- Pedagogical Practice 2 (Course guarantor)
- Pedagogical Practice 3 (Course guarantor)
- Radio Work 1 (Course guarantor)
- Radio Work 2 (Course guarantor)
- Reaization of an Independent Artistic Project (Course guarantor)
- Realization of an Independent Grant Project (Course guarantor)
- Scientific Research Practice 1 (Course guarantor)
- Scientific Research Practice 2 (Course guarantor)
- Scientific Research Practice 3 (Course guarantor)
- Scientific Research Practice 4 (Course guarantor)
- Theoretical Platform (Course guarantor)
- Theoretical Platform 2 (Course guarantor)
- Theoretical Platform 3 (Course guarantor)
- Theoretical Platform 4 (Course guarantor)
- Work on Stage 3
- Work on Stage 3
- Work on Stage 4
- Work on Stage 4
- Yearly Colloquium 1 (Course guarantor)
- Yearly Colloquium 2 (Course guarantor)
- Yearly Colloquium 3 (Course guarantor)
- Yearly Colloquium 4 (Course guarantor)
Diploma thesis led and defended successfully
- Štourač Pavel Ph.D. – Hledání místa pro divadlo
- Mikeska Petr – Mýtus, řecké tragédie a jejich současná interpretace
- Dominik Šimon – Normalizační dramaturgie činohry Národního divadla v Praze
- MgA. Slouková Jana – Falešná kočička na cestě za štěstím /sentimentální veselohry dvacátých let/.
- Charvátová Tereza – Divadlo a fenomén "Dolce vitta people"
- Burdová Katarína Ph.D. – Rozvíjanie tvorivosti v "Eldoráde" globálnej masovej kultúry.
- BcA. Šotek Milan – Dramatik Woody Allen
- Kolečko Petr – Literární předloha, scénář, divadelní text, dramatická situace
- Frydrychová Magdalena – Slovo v dramatickém textu Josefa Topola (Konec Masopustu ) a Jáchyma Topola (Cesta do Bugulmy)
- Dominik Šimon – Intertextuální dramatika Toma Stopparda
- BcA. Eliášová Helena – TEXT A INSCENACE
- BcA. Nováková Marie – Epická látka jako inspirace divadelního díla
- MgA. Verecká Tereza – Praktická dramaturgie. Reflexe vlastní tvůrčí zkušenosti a současné praxe britského divadla
- BcA. Veverková Lenka – Rozhlasová tvorba Daniely Fischerové
- MgA. Veverková Lenka – Rozhlasová dramatizace mezi diegezí a mimezí
- BcA. Kořínek Vít – Básnické drama na scéně
- MgA. Zachatá Petra Ph.D. – Text psaný z jeviště
- BcA. Krejčí Kryštof – Od smíchu k politice: Italské politické divadlo
- MgA. Hliněnská Monika – Netrpělivost srdce: od románu k inscenaci
- MgA. Ráliš Tomáš – Interpretační dialog autor-režisér
- BcA. Špíglová Aneta – Žena v situaci - Nora, Maryša a Mladá žena
- Bc.MgA. Pokorný Vít Ph.D. – České naturalistické venkovské drama v postmoderních inscenacích
- MgA. Zembok Ewa – Režie jako scénické vyprávění příběhu
- BcA. Verecká Tereza – OD VYPRÁVĚNÍ K DIVADLU A ZPĚT ANEB PRVKY A PRINCIPY EPICKÉHO DIVADLA
- Magdová Marcela Ph.D. – Ruské "nové drama"
- BcA. Hančilová Barbora – JAZYK A SKUTEČNOST V ČESKÉM VENKOVSKÉM REALISTICKÉM DRAMATU MRŠTÍKOVÉ - PREISSOVÁ - JIRÁSEK
- Schmoranzová Viktorie Ph.D. – Václav Štech
- MgA. Hančilová Barbora – Od interpretace k autorství
- MgA. Loužný Tomáš – Mezi autorstvím a režií, dramatizace versus autorská úprava
- BcA. Hliněnská Monika – Analýza a interpretace