Produktová fotografie a její role v e-shopu

Předmět není vypsán Nerozvrhuje se

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
307MPFRE zápočet 2 15 hodiny výuky za celý semestr (45 minut), 39 až 49 hodin domácí příprava anglicky, česky letní

Garant předmětu

Jméno vyučujícího (jména vyučujících)

Obsah

16.4 Introduction

23. 4. – 18:00 – 21:00 - Vrané nad Vltavou – komunitní centrum

24. 4. – 17:00 – 20:00 – TR 303

2. 5. 13:00 – 15:00 dokončení e-katalogu

16. 4. –

Introduction:

Establishment of a start-up - glass recycling - support from EU funds and programs - Dominik Hejtmánek, Kasha Jandáčková

Working part

Division into groups:

Program:

Practical examples of working with glass and subsequent presentation

Methods of photographic imaging

Use in the e-shop

Adjustment

23. 4.

Evaluation of photographic presentation, post-production specifics, editing of the studio, work in the field

-Jiří Dvořák, Marian Beneš

24. 4.

Principles of establishing an e-shop - introduction - Ladislav Ruml, Libor Františ

2. 5.

completion of the e-catalog - evaluation, comparison, joint presentation

Výsledky učení

improvement in work in the representation of glass objects,

the specifics of photographic display for the needs of the e-shop

principles and basics of establishing an e-shop

inspiration for founding a start-up - sharing experiences

Předpoklady a další požadavky

none

Literatura

Legenda o českém skle - The legend of Bohemian glass - Legende vom böhmischen Glas

Antonín Langhamer

Tigris | 1999

ŠINDELÁŘ, D. Současné umělecké sklo v Československu

České sklo : Tradice a současnost

Vlastimil Vondruška, Antonín Langhamer

Crystalex | 1992

Skleněné rozhovory/Glass Dialogues

Miroslav Vojtěchovský

Hodnoticí metody a kritéria

active participation in all parts of the module, collaboration on the e-catalog according to the division of roles, participation in the joint presentation of results, feedback

Poznámka

-

Další informace

Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje

Předmět je součástí následujících studijních plánů