Seminář teorie zvukové tvorby
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
308STZT | zápočet | 3 | 2 hodiny SEMINÁŘŮ týdně (45 minut), 57 až 72 hodin domácí příprava | česky | zimní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Obsah
Zotieranie hraníc medzi filmovou hudbou a zvukovým dizajnom predstavuje v súčasnej filmovej tvorbe nový dôležitý trend. Základným faktorom tohto posunu je hudobný a konceptuálny prístup ku filmovému zvuku, ktorý je koncipovaná ako jednotná forma.
Vývoj tohto trendu je možné sledovať vo filmoch Gus Van Santa, Larsa von Triera, Darrena Aronofskeho, Petra Stricklanda, alebo Clair Dennis.
Teoretické tézy prezentované v rámci semináru budú diskutované v kontexte teoretickej práce Danijela Kulezic-Wilson Sound Design Is the New Score: Theory, Aesthetics, and Erotics of the Integrated Soundtrack (2020).
Výsledky učení
Absolvent kurzu si ustáli teoretický korpus znalostí.
Předpoklady a další požadavky
x
Literatura
Doporučená literatura:
Kulezic-Wilson, Danijela: Sound Design is the New Score. Oxford University Press, 2020, ISBN 9780190855314.
Boland, Carl: A sonic arts approach to sound design practice. University of Glamorgan, 2012.
Hodnoticí metody a kritéria
seminární práce
Poznámka
x
Další informace
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Zvuková tvorba - magistr_2021 (Povinné předměty)
- Audiovizuální studia - bakalář_2020 (Volitelné předměty)
- Audiovizuální studia - magistr_2021 (Volitelné předměty)
- Audiovizuální studia - magistr_2024 (Volitelné předměty)