prof. Mgr. Jiří MYSLÍK
Courses
- Basics of Working with a Camera 1 (Course guarantor)
- Cinematography: A Practice (Course guarantor)
- Film Technology (Course guarantor)
- Live Concert - seminar (Course guarantor)
- Opera and Dance in Film (Course guarantor)
- Practical Teaching Experience (Course guarantor)
- Specialization 2 (Course guarantor)
Diploma thesis led and defended successfully
- Halousek Jakub – Filmové kamery, historie a současnost
- BcA. Ptáčník Jaroslav – Korekce obrazu - primární a postprodukční
- BcA. Stretti Adam – Ostrost a neostrost zobrazení jako jev i výrazový prostředek
- BcA. Tichovský Martin – 3 D kinematografie v kameramanské praxi
- Černý Michal – Digitální kamera RED ONE a problematika digitálních snímacích formátů
- BcA. Adam Daniel – Zdroje světla a jejich využití v kameramanské praxi
- BcA. Sýkorová Zdena – Záznamové formáty s různými metodami a stupni komprese
- BcA. Pecka Matěj – Užití Log gamma křivek a jejich vliv na výsledný obraz
- BcA. Kader Agha Josef – Replikace filmového obrazu v postprodukci
- BcA. Pospíšil Petr – Obrazové senzory v kameramanské praxi
- BcA. Moulis Ladislav – 3 D snímání a vjem virtuálního prostoru při projekci
- BcA. Votýpka Vojtěch – Digitální kino a DCP
- Novák Miloslav Ph.D. – Rekonstrukce paměti barevného (československého) filmu v době jeho digitalizace v zemích tzv. Orworegionu
- BcA. Vlnas Jan – Současné kamery v digitální kinematografii
- BcA. Todorov Simon – Technické prostředky stylizace obrazu