doc. MgA. Jiří ADÁMEK, Ph.D.
Courses
- Consultation Work for Bachelor Exam 1 (Course guarantor)
- Consultation Work for Bachelor Exam 2 (Course guarantor)
- Contexts of Contemporary Theatre 1 (Course guarantor)
- Contexts of Contemporary Theatre 2 (Course guarantor)
- Contexts of Contemporary Theatre 3 (Course guarantor)
- Contexts of Contemporary Theatre 4 (Course guarantor)
- Directing 1 (Course guarantor)
- Directing 2 (Course guarantor)
- Directing and Dramaturgy 1 (Course guarantor)
- Directing and Dramaturgy 2 (Course guarantor)
- Directing and Dramaturgy 3 (Course guarantor)
- Directing and Dramaturgy 4 (Course guarantor)
- Directing and Dramaturgy 5 (Course guarantor)
- Directing and Dramaturgy 6 (Course guarantor)
- Dramaturgy as a Function 1 (Course guarantor)
- Production Seminar 1 (Course guarantor)
- Seminar of Criticism 1 (Course guarantor)
- Seminar of Criticism 2 (Course guarantor)
- Seminar of Criticism 3 (Course guarantor)
- Seminar of Criticism 4 (Course guarantor)
- Space - Mass - Communication 1 (Course guarantor)
- Space - Mass - Communication 2 (Course guarantor)
- Work on Performance 1 (Course guarantor)
- Work on Performance 2 (Course guarantor)
- Work on Performance 3 (Course guarantor)
- Work on Performance 4 (Course guarantor)
- Work on Performance 5 (Course guarantor)
- Work on Performance 6 (Course guarantor)
- Work on Performance 6
Diploma thesis led and defended successfully
- MgA. Dvořáková Kateřina – Herectví v alternativním divadle
- MgA. Jan Märcová Sára – Vztah těla a technologií ve scénickém prostoru
- MgA. Svobodová Veronika – Pracovní deník
- MgA. Kosková Petra – Vliv studia na můj herecký a osobní růst
- BcA. Sceranková Zuzana – Mezi divadlem a výtvarnou instalací
- BcA. Jedinák Boris – Aktivizace diváka
- BcA. Jeřábek Eliáš – Rytmus a humor
- MgA. Hutečková Klára – Možnosti uplatnění minimalistických nástrojů v divadle
- MgA. Jandáčková Kateřina – Živost impulsů
- MgA. Bakalova Elitsa – THE DIY - Theatre of Handa Gote. Recurring Themes and Motives.
- MgA. Brychta Lukáš – Imerzivní divadlo jako amplifikátor divadelnosti
- BcA. Nahodilová Lenka – Skrze vrstvy
- BcA. Valášková Edita – Můj vztah k loutce
- MgA. Štysová Debora – Co říkat holubům
- BcA. Vápeníčková Karin – Rozlož mě.
- BcA. Šklíbová Zuzana – Veni, vidi, audivi: Divadlo jako kompozice.
- MgA. Jeřábek Eliáš – Hranice humoru
- MgA. Krušinová Marie Anna – Hledání uměleckého přesahu každodenních aktivit
- BcA. Hermannová Marta – Spolupráce v dialogu
- BcA. Míka Matyáš – Diváctví textu a čtení divadla
- BcA. Froněk Jan – Titulky a jiné podoby psaného textu jako součást scénického znakového systému
- BcA. Adel Tomáš – Herec a jazyk
- BcA. Melková Naděžda – Skrze autorské divadlo k multižánrovosti