doc. MgA. Luboš MRKVIČKA, Ph.D.
Courses
- Academic Writing / Conference Paper 1
- Academic Writing / Conference Paper 2
- Advanced techniques of contemporary composition 1
- Composition 1
- Composition 3
- Composition 5
- Composition 7
- Composition 9
- Composition Seminar 1
- Composition Seminar 3
- Composition Seminar 5
- Composition Seminar 7
- Composition Seminar 9
- Dissertation Artistic Work 1
- Dissertation Artistic Work 2
- Dissertation Artistic Work 3
- Dissertation Seminar 1 (Course guarantor)
- Dissertation Seminar 2 (Course guarantor)
- Dissertation Thesis 1
- Dissertation Thesis 2
- Dissertation Thesis 3
- Doctoral Composition Seminar 1
- Doctoral Composition Seminar 2
- Doctoral Composition Seminar 3
- Fundaments of Music Engraving
- Introduction to Music Notation (Course guarantor)
- Seminar work (Compostiion)
- Techniques of 20th Century Composition 1 (Course guarantor)
- Techniques of 20th Century Composition 3 (Course guarantor)
- Thesis Preparation Seminar I. 1
- Thesis Preparation Seminar II. 1
Diploma thesis led and defended successfully
- BcA. Esterle Vojtěch – Působení verbální prezentace na vnímání hudby
- MgA. Esterle Vojtěch – Bas jako projev periodicity v hudbě
- MgA. Rataj Jakub Ph.D. – Lidský dech jako základní východisko hudební kompozice
- BcA. Dos Santos Agostinho Filho Gilberto – Generování akustické hudby pomocí algoritmických postupů
- MgA. Dos Santos Agostinho Filho Gilberto – Nahodilost v hudbě. Přehled současných možností
- Dřízal Jan Ph.D. – Spirituální rozměr postmoderní hudby
- BcA. Hora Petr – Deterministický kompoziční přístup a jeho vliv na skladatelovo myšlení
- Dobiáš Jan Ph.D. – Řád a jeho význam; Deterministické techniky v díle vybraných autorů 20. a 21. století
- BcA. Rösner Jan – Tempová modulace a simultaneita v díle Elliotta Cartera
- MgA. Hora Petr – Improvizace a její vliv na skladatelovo myšlení
- BcA. Kako Patrik – Generovanie harmonického materiálu zo zvukových objektov
- MgA. MgA. Augustinová Michaela – Vliv hebrejské kantilace na vybraná hudební díla
- MgA. Kako Patrik – Počítačom podporovaná orchestrácia ako základ kompozičného procesu