MgA. Jiří SULŽENKO, Ph.D.
Předměty
- Diplomový projekt 1
- Diplomový projekt 2
- Evropské festivaly a export divadla
- Kultura jako součást rozvoje města
- Magisterský výzkum 2
- Marketing divadla 1 (garant předmětu)
- Marketing divadla 2 (garant předmětu)
- Marketing kulturních organizací a projektů 1 (garant předmětu)
- Marketing kulturních organizací a projektů 2 (garant předmětu)
- Média a komunikace 1 (garant předmětu)
- Média a komunikace 2 (garant předmětu)
- Producentský ateliér 1
- Producentský ateliér 2
- Producentský ateliér 3
- Producentský ateliér 4
Vedené obhájené VŠKP
- BcA. Chalupský Ondřej – Audience developement - využití Customer Relationship Management a prodejních databázových systémů pro rozvoj publika
- BcA. Skovajsová Tereza – Animace kultury
- BcA. Cihlářová Kristýna – Role divadla ve společenské odpovědnosti firem
- Kalivodová Kristýna – Administrativní podpora nezávislých kulturních subjektů
- BcA.MgA. Mírek David – Fenomén kreativních čtvrtí
- BcA. Milaberská Kristýna – Profesionalizace nezávislých souborů
- MgA. Nagy Nina – EURÓPSKYM HLAVNÝM MESTOM KULTÚRY BEZ TITULU ?
- BcA. Kravcová Zuzana – Elektronický fundraising v kulturní sféře
- BcA. Dynková Anna – TANEČNĚ - SOCIÁLNÍ PROJEKTY
- BcA.MgA. Vávrová Diana – Komunitní nadace
- MgA. Kalinová Barbora – Agenturní činnost v oblasti divadla
- BcA. Novák Petr – Kreativní centrum Zlín
- MgA. Mitošinková Barbora – Umění a podnikání: Kreativní inkubátory
- BcA. Piliarik Kateřina – Divadelní pokladny v Praze
- MgA. Bošelová Veronika – Event jako nástroj audience developmentu
- BcA. Sticzayová Sofie – Participativní divadlo
- BcA. Rálek Jakub – Firemní identita kulturních institucí
- MgA. Kocianová Barbora – Segmentace v kontextu rozvoje publika
- BcA. Soukupová Karolína – Marketing festivalů v Edinburghu
- BcA. Kočová Kristýna – Podpora a evaluace fetivalů
- BcA. Takáčová Jana – Umělecké rezidence se zaměřením na divadlo
- MgA. Soukupová Karolína – Branding v divadelní sféře
- BcA. Kopecká Damaris – Komunitní kulturní akce a jejich regionální přínos na příkladu evangelických festivalů
- BcA. Melíšek Ondřej – Udržitelné projekty Evropských hlavních měst kultury
- BcA. Němcová Anna – Cirkulární ekonomika v divadle
- BcA. Krejčí Veronika – Řízení kvality služeb v divadle
- MgA. Pospíšilová Sára – Marketingové výzkumy v umění
- MgA. Schubert Jakob – Hodnocení kreativity v kulturních a kreativních odvětvích
- MgA. Brodská Judita – Divadelní předplatné
- MgA. Bartošová Helena – Metody evaluace a dlouhodobé dopady EHMK
- BcA. Bouša Jan – Nástroje posilování divácké loajality
- MgA. Louženský Luboš – Systém statistického sledování a vyhodnocování divadel v ČR
- MgA. Mamaeva Iuliia – The marketing potential of digital distribution for theatres in Russia
- MgA. Kočová Kristýna – Strategie umění ve veřejném prostoru