MgA. Adam BROTHÁNEK
Předměty
- Consulting and second opinion 2 (garant předmětu)
- Dílna střihové skladby 1
- Dílna střihové skladby 3
- Editing cooperation 2
- Editing cooperation 4
- European Editing Masterclass 1
- European Editing Masterclass 2
- European Editing Masterclass 3
- European Editing Masterclass 4
- Konzultační dílna KSS 1
- Mimořádná nebo oborová cvičení jiných kateder 1
- Mimořádná nebo oborová cvičení jiných kateder 2
- Mimořádná nebo oborová cvičení jiných kateder 3
- Mimořádná nebo oborová cvičení jiných kateder 4
- Mimořádná nebo oborová cvičení jiných kateder 5
- Montage workshop 1
- Montage workshop 3 (garant předmětu)
- Montage workshop 5 (garant předmětu)
- Oborový seminář 1
- Oborový seminář 3
- Oborový seminář 5
- Oborový seminář 7
- Oborový seminář 9
- Praktika oboru střihová skladba: 16mm (garant předmětu)
- Professional internship 1 (garant předmětu)
- Střih atelierového cvičení - Avid (garant předmětu)
- Technologie střihu 16 a 35 mm (garant předmětu)
Vedené obhájené VŠKP
- MgA. Tesáček Roman – Manipulácia matérie animácie
- MgA. Elšík Tomáš – Expozice dokumentárního filmu
- BcA. Navrátilová Lucie – Počátky a konce Petera Jacksona
- BcA. Kozáková Tereza – Jump cut, střih poskakující po konvencích kontinuální vazby
- MgA. Kozáková Mariana – Záblesky reality
- BcA. Slimáková Lívia – Skladobná špecifikácia dialógových scén vo filme Komúna od Thomasa Vinterberga
- MgA. Hálová Nicole – Mary Lampson
- MgA. Kozáková Tereza – Film jako fosílie: Poznámky z Eremocénu Viery Čákanyové
- BcA. Kašparová Veronika – Analýza filmu Meshes of the Afternoon podle teorie archetypů Carla Gustava Junga a jeho analytické psychologie
- BcA. Davydova Klára – Zraková laboratoř Jana Evangelisty Purkyně
- MgA. Vrabeľ Lívia – Komparatívna analýza stvárnenia autentickosti hlavnej postavy vo filmoch Thomasa Vinterberga - Hon a Chlast
- Mgr. BcA. Liška Filip – Kdo je Havel? Historická osobnost jako filmová postava