doc. MgA. Vladimír NOVÁK, Ph.D.
Webová stránka učitele
Předměty
- Aktuální tendence alternativního a loutkového divadla 1
- Doktorský seminář 4 (garant předmětu)
- Konzultace disertační práce 2 (garant předmětu)
- Konzultace práce k bakalářské zkoušce 1
- Konzultace práce k bakalářské zkoušce 2
- Metodika vědeckých prací
- Pedagogické působení (garant předmětu)
- Režijní, dramaturgická a herecká tvorba ve specifické skupině 1
- Scénografická tvorba ve specifické skupině 1
- Stáž mimo fakultu (garant předmětu)
- Volitelný předmět
- Výzkum a souvislosti interakce komponentů -kreativní část 2
- Výzkum a souvislosti interakce komponentů - kreativní část 3 (garant předmětu)
- Výzkum a souvislosti interakce komponentů - kreativní část 4 (garant předmětu)
- Výzkum a souvislosti interakce komponentů - teoretická část 2
- Výzkum a souvislosti interakce komponentů - teoretická část 3 (garant předmětu)
- Výzkum a souvislosti interakce komponentů - teoretická část 4 (garant předmětu)
- Základy speciální pedagogiky a antropologie 1
Vedené obhájené VŠKP
- BcA. Odarčenko Anna – Role režiséra v autorském divadle - psychologické aspekty při tvorbě autorské inscenace
- BcA. Sléhová Tereza – Scénografie jako dramaturgie
- BcA. Sekicki Bojana – Odysseus
- MgA. Čtvrtník Jan – Zvuk jako nástroj herce
- BcA. Jandáčková Kateřina – Narcismus v divadelním prostředí
- MgA. Stará Markéta – Vizuální a loutkové divadlo pro specifickou skupinu diváků - seniorů
- MgA. Řezáčová Hedvika – Herecká tvorba ve specifické skupině.
- BcA. Bělochová Vendula – Komunikace obrazem
- BcA. Vášová Viktorie – Prvek nahodilosti ovlivňující kompozici během procesu zkoušení
- BcA. Hanušová Eliška – Hledání tělesné přítomnosti při procesu tvorby
- BcA. Jacques Nina – Od představy k situaci
- BcA. Klimešová Anna – Sdílená paměť jako dramaturgické východisko
- BcA. Šurková Julie – Herec nebo tanečník
- BcA. Bočková Barbora – Hledání stavu inspirace
- BcA. Kozinová Kateřina – Regionální kultura jako inspirace pro divadelní a hereckou tvorbu
- BcA. Drdová Viktorie – Hra jako inspirace
- BcA. Uhlíková Alžběta – Live Cinema a divadlo
- BcA. Jansová Karolína – Obsese a sběratelství
- BcA. Fendrych Matouš – Od rituálu k Rituálu
- MgA. Ziębińska Olga – Kořeny, původ, rodina jako impuls / inspirace / odraz pro uměleckou tvorbu
- BcA. Krhovják Kryštof – Herec a kostým
- BcA. Nováková Alžběta – Autenticita hereckého projevu herců s mentálním postižením
- BcA. Znamenáčková Martina – Moje herecká zkušenost s tělem a specifický herec v Divadle z Pasáže
- BcA. Coufalová Kateřina – Umělecká tvorba jako možnost sebepoznání a seberozvoje
- BcA. Hrzalová Lucie – Psychosomatické překážky v herecké tvorbě
- BcA. Dostálová Tereza – Předměty kolem nás jako inspirace pro uměleckou tvorbu
- BcA. Dostálová Doubravka – Divadelní programy ve specifické skupině
- BcA. Špilar Samuel – Gertrude Stein jako
- MgA. Šurková Julie – Herec mezi divadlem a filmem