Pitching
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
| Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
|---|---|---|---|---|---|
| 305PIT | zápočet | 2 | 2 hodiny výuky jednou za 14 dní (45 minut), 41 až 51 hodin domácí příprava | česky | zimní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Katedra
Předmět zajišťuje Katedra produkce
Obsah
Studenti získají základní znalosti a informace v oblasti komunikačních a prezentačních dovedností a osvojí si základní terminologii. Cílem předmětu je rozvíjet a procvičovat komunikační a prezentační schopnosti potřebné pro úspěšnou profesní praxi. Studenti se seznámí s prezentačními technikami a verbální i neverbální komunikací v pozitivních i náročných situacích.
Tematická osnova
Co je pitching v audiovizi; vývoj, kontext, možnosti a limity
Typologie oborových pitching fór (pro hraný film, dokumentární a animovaný film)
Pitching očima selektorů
Metody vyjednávání, networking
PR projektu, sebeprezentace na sociálních sítích
Verbální a nonverbální komunikace
Prezentace v angličtině a její úskalí
Výsledky učení
Student zná formy, výhody a úskalí prezentace, dokáže připravit prezentaci práce a profesních zkušeností, jejich vizí a projektů v psané i mluvené či audiovizuální podobě.
Studenti se seznámí s principy a praxí pitchingu, veřejného vystupování a prezentací. Dozví se o klíčových evropských pitchingových programech, soutěžích a fórech.
Předpoklady a další požadavky
-
Literatura
ŠVECOVÁ, Marta (ed.). Jak na Pitching. Praha: NAMU, 2020 - studijní opora.
KURZ, Sibylle. Pitch it! NAMU, 2013. ISBN 978-80-7331-284-8
ČEJCHANOVÁ, Hana. Prezentační dovednosti. UMPRUM, 2016 - studijní text
REYNOLDS, Garr. Presentation Zen: Simple Ideas on Presentation Design and Delivery. New Riders, 2008. ISBN 978-0321525659
CARMINE, Gallo. Talk Like TED: The 9 Public-Speaking Secrets of the World's Top Minds. St. Martin's Press, 2014. ISBN 978-1250041128
DUARTE, Nancy. slide:ology: The Art and Science of Creating Great Presentations. O'Reilly Media, 2018. ISBN 978-0596522346
HEATH, Chip; HEATH, Dan. Made to Stick: Why Some Ideas Survive and Others Die. Random House, 2007. ISBN 978-1400064281
HARRIS, Charles. Jaws in Space: Powerful Pitching for Film & TV Screenwriters. Creative Essentials, 2016. ISBN 978-1843447337
AGUADO, Ken; EBOCH, Douglas. The Hollywood Pitching Bible: A Practical Guide to Pitching Movies and Television. CreateSpace Independent Publishing Platform, 2017. ISBN 978-1500191764
ATCHITY, Kenneth; WONG, Chi-Li. Writing Treatments That Sell: How to Create and Market Your Story Ideas to the Motion Picture and TV Industry, Second Edition. Holt Paperbacks, 2003. ISBN 978-0805072785
SHEFTER BISHOP, Lane. Sell Your Story in A Single Sentence: Advice from the Front Lines of Hollywood. Countryman Press, 2016. ISBN 978-1581573688
PALMER, Stephanie. Good in a Room: How to Sell Yourself (and Your Ideas) and Win Over Any Audience. Currency/Doubleday, 2018. ISBN 978-0385520430
HAUGE, Michael. Selling Your Story in 60 Seconds: The Guaranteed Way to Get Your Screenplay or Novel Read. Michael Wiese Productions, 2024. ISBN 978-1932907209
Hodnoticí metody a kritéria
Studijní výsledky jsou ověřovány písemně, splnění předmětu je podmíněno 75% docházkou a domácí praktickou prací.
Poznámka
-
Další informace
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje