Studijní plán Herectví se zaměřením na autorskou tvorbu a pedagogiku v anglickém jazyce (M.A.) – 1. ročník
Studijní program:
Authorial Acting
Typ studia: Navazující magisterské
| Název předmětu | ZIMNÍ SEMESTR | LETNÍ SEMESTR | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| vyučující | kód | zakončení | kredity | rozsah | kód | zakončení | kredity | rozsah | ||
| Povinné předměty hlavní | ||||||||||
| Autorská prezentace | 202EAS1 | ZK | 4 | 2T | ||||||
| Autorské čtení | 202EAO1 | Z | 2 | 2T | 202EAO2 | ZK | 3 | 2T | ||
| Dialogické jednání a jeho pedagogika | 202EDN1 | Z | 2 | 2T | 202EDN2 | ZK | 2 | 2T | ||
| Herecká propedeutika na základě dialogického jednání | 202EHD1 | Z | 2 | 4T | 202EHD2 | ZK | 3 | 4T | ||
| Minimální počet kreditů za semestr | 6 | 12 | ||||||||
| Povinné předměty | ||||||||||
| Dialogické jednání kondiční | 202EDI1 | Z | 2 | 2T | ||||||
| Individuální hlasová výchova před skupinou | 202EIK1 | Z | 2 | 2T | 202EIK2 | ZK | 2 | 2T | ||
| Individuální hlasová výchova | 202EIV1 | Z | 2 | 1T | 202EIV2 | ZK | 2 | 1T | ||
| Interpretační seminář | 202EII1 | Z | 2 | 2T | 202EII2 | ZK | 3 | 2T | ||
| Tělo v pohybu | 202ETP1 | Z | 2 | 2T | 202ETP2 | Z | 2 | 2T | ||
| To nejlepší z českého divadla | 202ENE1 | ZK | 2 | 2T | 202ENE2 | ZK | 2 | 2T | ||
| Úvod do autorského herectví | 202EUH | Z | 2 | 2PT | ||||||
| Úvod do psychologie | 202EUP | ZK | 2 | 2T | ||||||
| Výchova k řeči | 202ERE1 | Z | 2 | 1T | 202ERE2 | ZK | 2 | 1T | ||
| Výchova k vědomému pohybu | 202EVO1 | Z | 2 | 2T | 202EVO2 | ZK | 3 | 2T | ||
| Minimální počet kreditů za semestr | 16 | 20 | ||||||||
| Volitelné předměty | ||||||||||
| Volitelné předměty oborové | V této skupině musíte během celého studia získat alespoň 9 kreditů | |||||||||
| Minimální počet kreditů za semestr | 0 | 0 | ||||||||
| Počet předepsaných kreditů celkem | 22 | 32 | ||||||||
| Doporučený počet kreditů za semestr, které byste měli získat z povinně volitelných a volitelných předmětů | 8 | -2 | ||||||||
| Celkový doporučený počet kreditů za semestr | 30 | 30 | ||||||||