Studijní plán Dramatická výchova dvouleté kombinované magisterské – 2. ročník
Studijní program:
Dramatická výchova
Typ studia: Navazující magisterské kombinované
| Název předmětu | ZIMNÍ SEMESTR | LETNÍ SEMESTR | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| vyučující | kód | zakončení | kredity | rozsah | kód | zakončení | kredity | rozsah | ||
| Povinné předměty hlavní | ||||||||||
| Autorský umělecko-pedagogický projekt
|
205KAUP1 | Z | 3 | 6SS+20P | 205KAUP2 | ZK | 6 | 10SS+30P | ||
| Myšlení o divadle 2
|
205KMYS2 | ZK | 3 | 5PS+5SS | ||||||
| Skupinový divadelní projekt
|
205KSDP2 | ZK | 4 | 25DS | ||||||
| Minimální počet kreditů za semestr | 10 | 6 | ||||||||
| Povinné předměty s možností opakovaného zapsání | ||||||||||
| Anglický jazyk pro odborné účely | 702DAOU3 | ZK | 3 | 2ST | 702DAOU4 | ZK | 3 | 2ST | ||
| Děti se speciálními vzdělávacími potřebami a dramatická výchova
|
205KDSP2 | Z | 2 | 5PS+5SS | ||||||
| Divadelní lektorství
|
205KDLE | Z | 2 | 10SS | ||||||
| Inscenační práce se zvolenou skupinou
|
205KIPS | Z | 4 | 5SS+60P | Předmět není vypsán | |||||
| Konzultace ke tvorbě diplomové práce
|
205KKDP1 | Z | 2 | 4SS | 205KKDP2 | Z | 3 | 4SS | ||
| Oborová didaktika – příklady dobré praxe
|
205KODP1 | Z | 2 | 15SS | 205KODP2 | ZK | 3 | 15SS | ||
| Přehlídka umělecké tvořivosti v oblasti divadla
|
205KPUT | Z | 2 | 30P | Předmět není vypsán | |||||
| Psychologické otázky tvořivosti a umění
|
205KPST | Z | 1 | 8PS | ||||||
| Vývojová neuropsychobiologie
|
205KVNE | Z | 1 | 8PS | ||||||
| Minimální počet kreditů za semestr | 11 | 11 | ||||||||
| Povinně volitelné předměty | ||||||||||
| Povinně volitelné předměty | V této skupině musíte během celého studia získat alespoň 18 kreditů | |||||||||
| Minimální počet kreditů za semestr | 0 | 0 | ||||||||
| Počet předepsaných kreditů celkem | 21 | 17 | ||||||||
| Doporučený počet kreditů za semestr, které byste měli získat z povinně volitelných a volitelných předmětů | 9 | 13 | ||||||||
| Celkový doporučený počet kreditů za semestr | 30 | 30 | ||||||||