Imposter syndrome

Předmět není vypsán Nerozvrhuje se

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
305MIS zápočet 1 5 hodiny SEMINÁŘŮ za celý semestr (45 minut), 21 až 26 hodin domácí příprava česky zimní

Garant předmětu

Jméno vyučujícího (jména vyučujících)

Katedra

Předmět zajišťuje Katedra produkce

Obsah

Jak překonat osobní nejistotu a budovat osobní hrdost?

Lidé, kteří trpí tzv. Imposter syndromem, jsou přesvědčeni, že jejich úspěch vznikl jen shodou náhod a štěstí. Nedokážou přijmout úspěch jako výsledek svých schopností a dovedností. Bojí se, že nejsou dostatečně dobří a pochybují sami o sobě. Ovlivňuje vás to, co si o vás myslí ostatní? Neumíte říkat ne? Chtěli byste být v komunikaci víc asertivní, ale nevíte jak na to? Vždy se na tom dá zapracovat. Na základě aktuálních výzkumů jsme připravili školení, jehož cílem je pomoci lidem vypořádat se s imposter sydromem a posilovat míru takzvané osobní hrdosti. Ta je základem zdravé sebedůvěry, pozitivního vnímání sama sebe a chuti do života. Díky ní člověk dokáže snáze překonávat překážky, je rozhodnější a odvážnější. Byl rozhodnější, asertivnější a lépe zvládal přijmout negativní zpětnou vazbu a konstruktivně na ni dokázal reagovat.

Na školení nejčastěji řešíme:

▪ Jaké jsou nejčastější příčiny našeho nízkého sebevědomí a co s tím?

▪ Co je to imposter syndrome a jak s ním pracovat?

▪ Jak se oprostit od uznání a vyžadování jen pozitivní zpětné vazby?

▪ Jak umět sám sebe ocenit a nebrat své úspěchy jako samozřejmost?

▪ Jaký je rozdíl mezi sebeláskou, sebevědomím a osobní hrdostí?

▪ Jak si vytvořit takzvanou složku osobní hrdosti a naučit se s ní dlouhodobě pracovat?

Lektor: DENISA DĚDIČOVÁ

▪ Denisa má jednoduchou vizi: Better self, better world. Proto je od roku 2013 součástí GrowJOB Institutu, kde je zodpovědná za školení témat, která nám pomáhají být tou nejlepší verzí nás samotných.

▪ K jejím srdcovým tématům patří osobní vize, osobní hrdost, spokojenost v osobním životě i práci, růstové myšlení, je ale také autorkou témat Efektivní vzdělávání a Inspirativní prezentování.

▪ Všem těmto tématům se věnuje v rámci workshopů, přednášek a webinářů, ale také na osobních konzultací, kde své klienty vede k tomu, jak na sobě dlouhodobě pracovat pomocí praktických nástrojů, které je učí používat.

▪ Krom toho, že pracuje jako lektorka pro GrowJOB Institute, je také zakladatelkou projektu Hodnotový učitel, kterým se snaží motivovat učitele k malým změnám ve výuce, které přináší velké výsledky. Pomoct jim vnímat svou práci jako poslání a budovat u učitelů, ale i jejich studentů, růstové myšlení.

▪ Absolventka Pedagogické fakulty Univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem. Dále studovala ve Španělsku na Univerzitě v Málaze a Německu na Univerzitě v Bayreuthu.

Modul se uskuteční 22.3.2024, FAMU učebna 334

Výsledky učení

-

Předpoklady a další požadavky

-

Literatura

-

Hodnoticí metody a kritéria

Zápočet je udělen na základě 100% docházky.

Poznámka

-

Další informace

Předmět lze absolvovat opakovaně

Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje

Předmět je součástí následujících studijních plánů