Vývoj a dramaturgie TV forem

Zobrazit rozvrh

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
301VDTV zápočet 3 2 hodiny SEMINÁŘŮ týdně (45 minut), 57 až 72 hodin domácí příprava česky zimní

Garant předmětu

Alena MÜLLEROVÁ

Jméno vyučujícího (jména vyučujících)

Alena MÜLLEROVÁ, Alena OBERMANN MÜLLEROVÁ

Katedra

Předmět zajišťuje Katedra scenáristiky a dramaturgie

Obsah

Cílem předmětu je orientace studentů/ek v oblasti televizních žánrů a formátů a seznámení s nejnovějšími trendy vývoje televizních programů u nás i v zahraničí. Záměrem je přiblížit studentům/kám moderní televizní formy. Studenti/ky se seznámí s tím, jak probíhá development televizních programů.

Výsledky učení

Student/ka se zorientuje v oblasti televizních žánrů a formátů a seznámí se s nejnovějšími trendy vývoje televizních programů u nás i v zahraničí.

Předpoklady a další požadavky

Nejsou žádné znalostní požadavky nutné pro zapsání tohoto předmětu

Literatura

ORLEBAR, Jeremy. Kniha o televizi. vyd. Praha: AMU 2012. 228 s. ISBN 978-80-7331-246-6

CREEBER, Glen ed.: The Television Genre Book. British Film Institute 2001.

Doporučené webové stránky českých i zahraničních televizních pořadů.

Hodnoticí metody a kritéria

Zápočet je uděleny na základě aktivní účasti na semináři a vypracování zadané písemné práce v rozsahu nejméně 2 normostran, obsahující námět televizního formátu seriálu, sitkomu nebo reality TV (po dohodě je možno zvolit i jiný formát).

Poznámka

Bez poznámek.

Další informace

Předmět je součástí nabídky volitelných předmětů pro celou AMU

Rozvrh na zimní semestr 2024/2025:

06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
Po
Út
St
místnost 434
Učebna KSD 434

(Lažanský palác)
MÜLLEROVÁ A.
10:40–13:05
SUDÝ TÝDEN

(paralelka 1)
V sudé týdny
Čt

Datum Den Čas Vyučující Místo Poznámky Č. paralelky
St 10:40–13:05 Alena MÜLLEROVÁ Učebna KSD 434
Lažanský palác
V sudé týdny paralelka 1

Rozvrh na letní semestr 2024/2025:

Rozvrh zatím není připraven

Předmět je součástí následujících studijních plánů